Thi Tuyet Mai Nguyen

Thi Tuyet Mai Nguyen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Thi Tuyet Mai Nguyen

Terningkast seks

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Det er ikke lett for en vanlig pasient å vurdere om tannlegen er dyktig eller ikke. Likevel - etter å ha gått til Mai i flere år, er jeg trygg på at førsteinntrykket mitt av henne er riktig. Mai er rett og slett helt topp. Hun er ikke bare vennligheten selv. Hun er også superflink. Hun er grundig, tar seg tid, jobber systematisk og effektivt, stresser ikke. Snakker akkurat passe mye (lite). Hvis det er aktuelt, foreslår hun alltid å prøve et enklere alternativ før et mer omfattende. Og hittil har de enkle holdt. Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Behagelig og dyktig tannlege

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Mai er en utrolig dyktig tannlege, men også en behagelig og hyggelig tannlege som gjør at man nesten "gleder" seg til neste time. Vil anbefale henne på det varmeste!

Tillitfulll og trygg behandling

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Rolig, forklarende, hyggelig, hensynsfull, nøyaktig og dyktig. Alltid gode tips og råd for videre behandling. Profesjonell og jordnær.

En helt fantastisk bra tannlege

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Dette er en tannlege jeg anbefaler alle å gå til! Jeg hadde ikke vært hos tannlege på flere år, og har tannlegeskrekk. Hos Mai fikk jeg super behandling. Hun er omsorgsfull, oppmerksom, og skånsom i behandlingen hun gir. Aldri før har jeg fått så god behandling hos en tannlege. Henne vil jeg benytte så lenge hun holder på!

Veldig flink og hyggelig tannlege!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Har gått regelbundet hos Mai i over ti år. Hun er meget flink og hyggelig tannlege. Følger meg alltid trygg og sikker på at hun utfører en god jobb. Rekommanderes!