Thi Tuyet Mai Nguyen

Autorisasjon (2005)

Thi Tuyet Mai Nguyen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Thi Tuyet Mai Nguyen

Gleder meg alltid til å komme hit!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Mai er en utrolig dyktig og hyggelig tannlege. Hun ser deg og tar seg tid til å gjøre en grundig jobb med tennene dine. Hun kommer også med gode tips til hvordan du selv kan ta bedre vare på tennene. Det oppleves som at hun tenker "langsiktig" på din tannhelse og deg som kunde. Har også raskt fått time de gangene jeg har trengt det.

Anbefaler absolutt å gå til henne :)

Beste tannlegen

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Jeg har vært hos mange forskjellige tannleger i løpet av mitt liv, men ingen har klart å kurere tannlegeskrekken min. Ikke bare forsvant denne, men jeg gikk derfra med en positiv opplevelse.

Jeg liker at hun er nøye og flink til å si ifra. Forklarte godt og gav gode råd. Godt håndlag og stødig i armen!
Jeg kommer garantert tilbake!

En perle av en tannlege!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Etter en langvarig tannpine måtte jeg oppsøke en tannlege.
En venninne anbefalte Mai, da jeg lenge har vært plaget av tannlegeskrekk.
Det var en svært varsom og hensynsfull tannlege jeg møtte, og jeg var overrasket over hvor beroligende hun fikk meg til å føle.
Hun var svært flink til å spørre om jeg hadde det vondt under hele prosessen og tok korte pauser da hun merket at jeg var anspent innimellom.
Mai er en perle av en tannlege som har fått meg til å se et helt annet syn på tannlege etter å ha vært hos henne!

Proff og rolig

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Hun var vedlig proff, veldig rolig og forklarte hva og hvorfor hun gjorde det hun gjorde. Flink tannlege, godt håndlag, effektiv uten å være voldsom. Anbefales

Dårlig forklaring av behandling og preg av hastverk

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Behandlingen bar preg av hastverk, og tannlegen tok seg lite tid til å forklare hva som til enhver tid skjedde. Jeg følte meg utrygg og kommer ikke til å dra tilbake.