Beate Bjerke Olsen

Beate Bjerke Olsen er tannlege i Nordre Follo

Siste vurderinger av Beate Bjerke Olsen

Dyktig, engasjert og trygg

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Fantastisk engasjert i meg og mine tenner. Gir et seriøst faglig inntrykk samtidig som hun gjør meg trygg med sitt vinnende vesen. Jeg har aldri hatt det så hyggelig hos tannlegen og samtidig vært trygg på at tannlegen gjør jobben sin. Gleder meg faktisk til hvert tannlegebesøk!

Helt topp!

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Etter mange år hos en annen tannlege var det en befrielse å komme til Beate! Har vært hos henne i flere år og har ikke tenkt å bytte. Så imøtekommende, så rolig og full av hensyn til meg som pasient, at jeg aldri gruer meg til å sitte i stolen hos henne. Topp moderne utstyr og faglig oppdatert.

Ingen slår Beate !

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Beate er en fagperson du raskt får tillit til. Med sitt milde vesen,empati og dyktighet er det en fornøyelse å være hennes pasient. Jeg føler meg privilegert. Beate forteller om hva hun gjør og hvorfor under behandlingen. Dette gir tillit og ro for en stakkar som egentlig er litt redd tannlegebesøk.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Jeg har gått hos Beate i mange år, og kan ikke få sagt nok godt om henne. Har du tannlegeskrekk, så er dette damen som kan kurere det. Hun er alltid blid og hyggelig, og føler hun at du kan få bedre hjelp et annet sted så henviser hun deg til riktig spesialist. Anbefales på det varmeste.

Den beste.

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Gå til Beate så fikser alt seg. Beate holdt til på Ås før, men flyttet til Ski. Jeg fulgte med. En går ikke til andre tannleger etter du har begynt å gå til Beate. Sånn er det bare