Beate Bjerke Olsen

Beate Bjerke Olsen er tannlege i Nordre Follo

Siste vurderinger av Beate Bjerke Olsen

Flink med de redde

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Hun er rolig og humoristisk, forklarer hva hun skal gjøre underveis så man ikke blir urolig. Super tannlege!

Flink, men følger ikke opp

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Flink, men følger ikke opp sine kunder med lovte timer. Ikke en eneste gang har jeg fått timer som er lovet. og jeg må ringe for å purre. Og da får jeg time månter etter. 1 år etter så venter jeg fortsatt på henvisning til spesialist jeg var lovet. Jeg har nå byttet tannlege.

Bra tannlege, men er lite tilgjengelig

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Beate er en veldig dyktig og hyggelig tannlege som jeg føler meg trygg hos. Jeg har tannlegeskrekk, men det går fint hos henne. Jeg er imidlertid avhengig av å få faste innkallelser. Både fordi det ikke alltid er så lett å huske akkurat når det er tid for å besøke tannlegen igjen, men også fordi jeg lett kan finne på å utsette det pga tannlegeskrekken. Får jeg innkallelse, så går jeg. Dette har jeg alltid gjort hos min gamle tannlege, og det fungerte utmerket. Hos Beate loves det at timeinnkallelser skal sendes ut. Hun vil dessuten at jeg skal komme oftere enn normalen pga min situasjon, men jeg har aldri fått innkallelse. Jeg må alltid ringe å etterlyse timen. Da langt på overtid. Da har hun sjelden ledig time før flere mnd frem i tid. Jeg har vært kunde hos Beate i flere år, men vurdere nå å bytte. Dessverre!

Topp score på alle måter

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Jeg har gått hos Beate i mange år, helt siden hun var på Ås, og kan som så mange andre her, si at hun gjør tannlegetimene til en fryd. For ei dame! Men enda viktigere: Hun er veldig dyktig! I dag trakk hun en visdomstann hos meg, og hele greia tok omtrent 90 sekunder! Vipps, så var den ute. Dessuten kjente jeg ingenting, og heller ikke nå på kvelden, mange timer etter bedøvelsen har gått ut, har jeg vondt. Etter min erfaring er hun alltid veldig enkel å få time hos også. Tror én uke er det meste jeg har måttet vente, og da har det ikke hastet. Topp tannlege!

Dyktig, men hun har for mange pasienter..

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Har opplevd flere ganger at jeg ikke får årlig innkalling selv om dette er avtalt.
Blir satt opp til ny timeavtale og får beskjed om at jeg får tilsendt ny time på sms. Dette har ikke fungert og jeg har ventet tålmodig i flere måneder, til jeg selv har må ringe å etterlyse den.
Jeg får alltid beskjed om at hun har mye å gjøre og har lange ventelister selv om jeg er en fast pasient hos henne!
Dette er kjempesynd og jeg vurderer å bytte tannlege, for slik det er nå går det utover meg som pasient, at hun har mye å gjøre!