2006

Beate Bjerke Olsen Priser mangler

Sentrumveien 4 1400 Ski
Beate Bjerke Olsen er tannlege i Ski

Siste vurderinger av Beate Bjerke Olsen

Topp score på alle måter

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Jeg har gått hos Beate i mange år, helt siden hun var på Ås, og kan som så mange andre her, si at hun gjør tannlegetimene til en fryd. For ei dame! Men enda viktigere: Hun er veldig dyktig! I dag trakk hun en visdomstann hos meg, og hele greia tok omtrent 90 sekunder! Vipps, så var den ute. Dessuten kjente jeg ingenting, og heller ikke nå på kvelden, mange timer etter bedøvelsen har gått ut, har jeg vondt. Etter min erfaring er hun alltid veldig enkel å få time hos også. Tror én uke er det meste jeg har måttet vente, og da har det ikke hastet. Topp tannlege!

Dyktig, men hun har for mange pasienter..

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Har opplevd flere ganger at jeg ikke får årlig innkalling selv om dette er avtalt.
Blir satt opp til ny timeavtale og får beskjed om at jeg får tilsendt ny time på sms. Dette har ikke fungert og jeg har ventet tålmodig i flere måneder, til jeg selv har må ringe å etterlyse den.
Jeg får alltid beskjed om at hun har mye å gjøre og har lange ventelister selv om jeg er en fast pasient hos henne!
Dette er kjempesynd og jeg vurderer å bytte tannlege, for slik det er nå går det utover meg som pasient, at hun har mye å gjøre!

Dyktig, engasjert og trygg

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Fantastisk engasjert i meg og mine tenner. Gir et seriøst faglig inntrykk samtidig som hun gjør meg trygg med sitt vinnende vesen. Jeg har aldri hatt det så hyggelig hos tannlegen og samtidig vært trygg på at tannlegen gjør jobben sin. Gleder meg faktisk til hvert tannlegebesøk!

Helt topp!

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Etter mange år hos en annen tannlege var det en befrielse å komme til Beate! Har vært hos henne i flere år og har ikke tenkt å bytte. Så imøtekommende, så rolig og full av hensyn til meg som pasient, at jeg aldri gruer meg til å sitte i stolen hos henne. Topp moderne utstyr og faglig oppdatert.

Ingen slår Beate !

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Beate er en fagperson du raskt får tillit til. Med sitt milde vesen,empati og dyktighet er det en fornøyelse å være hennes pasient. Jeg føler meg privilegert. Beate forteller om hva hun gjør og hvorfor under behandlingen. Dette gir tillit og ro for en stakkar som egentlig er litt redd tannlegebesøk.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Jeg har gått hos Beate i mange år, og kan ikke få sagt nok godt om henne. Har du tannlegeskrekk, så er dette damen som kan kurere det. Hun er alltid blid og hyggelig, og føler hun at du kan få bedre hjelp et annet sted så henviser hun deg til riktig spesialist. Anbefales på det varmeste.

Supert!

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Jeg er en av dem som helst ikke vil til tannlegen. Hun tar i mot med på en veldig god måte, forklarer hva hun gjør og hva hun finner. Gjør det hun må gjøre, men lar meg være med å bestemme.
Føler meg trygg hos henne.

Den beste.

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Gå til Beate så fikser alt seg. Beate holdt til på Ås før, men flyttet til Ski. Jeg fulgte med. En går ikke til andre tannleger etter du har begynt å gå til Beate. Sånn er det bare

Fantastisk tannlege

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Beate er en fantastisk tannlege på alle måter. Jeg har hatt henne i mange år. Min datter hadde en forferdelig opplevelse hos skoletannlegen og fikk tannlegeskrekk. Jeg tok henne til Beate og nå er det ingen sak å gå til tannlegen.
En god tannlege som er opptatt av pasientens beste. Hun anbefales på det varmeste!!

Nå går også jeg til tannlegen endelig

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Etter mange mange år med tannlegeopplevelser av ymse slag har jeg funnet en tannlege som gir trygghet, tilstrekkelig med smertelindring, er blid og forståelsesfull og sist men ikke minst, jeg får time når jeg trenger det. Prisen har ikke hvert viktig for meg men til og med den gikk ned da jeg byttet til Beate. Det skal sies at jeg har ekstremt tannlegeskrekk men fra å grue meg i uker og så ende opp med å avbestille timene i årevis går jeg nå til tannlegen og det er Beate sin fortjeneste. Har til og med opplevd at tannlegen har brukt en feriedag for å hjelpe meg. Tannlegekontoret/venteværelset deles med flere tannleger, både de og øvrig personal har et smil på lager. Kontoret ligger sentralt i Ski og er lett tilgjengelig.

Tannlegen som forstår oss med tannlegeskrekk

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Er 29+++ og har tannlegeskrekk, med Beate som tannlege i nå snart 10 år så har tannlegebesøkene blitt en ny verden. Hun er et unikum, når jeg vel er kommet i stolen så vet man ikke ordet av det før timen er over, tiden flyr med en strålende blid tannlege som prater. forteller hva som skjer hvis det er det jeg trenger og/eller småprat om dagligdagse ting. Ingen smerter lenger og her får man bedøvelse før bedøvelsessprøyta hvis man trenger det. Er det akutt så rydder hun plass. Prisene kan konkurrere med de fleste, men det aller viktigeste for meg er; tryggheten, ingen smerter, atmosfæren, tilgjengeligheten og kvaliteten. Var der senest i går en hel time og hvem kulle tro at jeg noen gang skulle si at her kan jeg sitte en hel dag men det gjorde jeg faktisk. Min drømmetannlege rett og slett.

Helt fantastisk tannlege

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Har gått til Beate siden 2006 når hun jobbet i Ås. Helt fantastisk tannlege som jeg ønsker å fortsette å bruke så lenge som mulig.
Kan dessverre være så fullbooket at det kan være vanskelig å få en ny time kjapt hvis man må bytte tid.