Beate Bjerke Olsen

Klinikk

Beate Bjerke Olsen

Sentrumveien 4 1400 Ski

Siste vurderinger av Beate Bjerke Olsen

Topp score på alle måter

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Jeg har gått hos Beate i mange år, helt siden hun var på Ås, og kan som så mange andre her, si at hun gjør tannlegetimene til en fryd. For ei dame! Men enda viktigere: Hun er veldig dyktig! I dag trakk hun en visdomstann hos meg, og hele greia tok omtrent 90 sekunder! Vipps, så var den ute. Dessuten kjente jeg ingenting, og heller ikke nå på kvelden, mange timer etter bedøvelsen har gått ut, har jeg vondt. Etter min erfaring er hun alltid veldig enkel å få time hos også. Tror én uke er det meste jeg har måttet vente, og da har det ikke hastet. Topp tannlege!

Dyktig, men hun har for mange pasienter..

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Har opplevd flere ganger at jeg ikke får årlig innkalling selv om dette er avtalt.
Blir satt opp til ny timeavtale og får beskjed om at jeg får tilsendt ny time på sms. Dette har ikke fungert og jeg har ventet tålmodig i flere måneder, til jeg selv har må ringe å etterlyse den.
Jeg får alltid beskjed om at hun har mye å gjøre og har lange ventelister selv om jeg er en fast pasient hos henne!
Dette er kjempesynd og jeg vurderer å bytte tannlege, for slik det er nå går det utover meg som pasient, at hun har mye å gjøre!

Dyktig, engasjert og trygg

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Fantastisk engasjert i meg og mine tenner. Gir et seriøst faglig inntrykk samtidig som hun gjør meg trygg med sitt vinnende vesen. Jeg har aldri hatt det så hyggelig hos tannlegen og samtidig vært trygg på at tannlegen gjør jobben sin. Gleder meg faktisk til hvert tannlegebesøk!

Helt topp!

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Etter mange år hos en annen tannlege var det en befrielse å komme til Beate! Har vært hos henne i flere år og har ikke tenkt å bytte. Så imøtekommende, så rolig og full av hensyn til meg som pasient, at jeg aldri gruer meg til å sitte i stolen hos henne. Topp moderne utstyr og faglig oppdatert.

Ingen slår Beate !

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Beate er en fagperson du raskt får tillit til. Med sitt milde vesen,empati og dyktighet er det en fornøyelse å være hennes pasient. Jeg føler meg privilegert. Beate forteller om hva hun gjør og hvorfor under behandlingen. Dette gir tillit og ro for en stakkar som egentlig er litt redd tannlegebesøk.