Beate Bjerke Olsen

Beate Bjerke Olsen er tannlege i Nordre Follo

Siste vurderinger av Beate Bjerke Olsen

Fantastisk tannlege

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Beate er en fantastisk tannlege på alle måter. Jeg har hatt henne i mange år. Min datter hadde en forferdelig opplevelse hos skoletannlegen og fikk tannlegeskrekk. Jeg tok henne til Beate og nå er det ingen sak å gå til tannlegen.
En god tannlege som er opptatt av pasientens beste. Hun anbefales på det varmeste!!

Nå går også jeg til tannlegen endelig

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Etter mange mange år med tannlegeopplevelser av ymse slag har jeg funnet en tannlege som gir trygghet, tilstrekkelig med smertelindring, er blid og forståelsesfull og sist men ikke minst, jeg får time når jeg trenger det. Prisen har ikke hvert viktig for meg men til og med den gikk ned da jeg byttet til Beate. Det skal sies at jeg har ekstremt tannlegeskrekk men fra å grue meg i uker og så ende opp med å avbestille timene i årevis går jeg nå til tannlegen og det er Beate sin fortjeneste. Har til og med opplevd at tannlegen har brukt en feriedag for å hjelpe meg. Tannlegekontoret/venteværelset deles med flere tannleger, både de og øvrig personal har et smil på lager. Kontoret ligger sentralt i Ski og er lett tilgjengelig.

Tannlegen som forstår oss med tannlegeskrekk

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Er 29+++ og har tannlegeskrekk, med Beate som tannlege i nå snart 10 år så har tannlegebesøkene blitt en ny verden. Hun er et unikum, når jeg vel er kommet i stolen så vet man ikke ordet av det før timen er over, tiden flyr med en strålende blid tannlege som prater. forteller hva som skjer hvis det er det jeg trenger og/eller småprat om dagligdagse ting. Ingen smerter lenger og her får man bedøvelse før bedøvelsessprøyta hvis man trenger det. Er det akutt så rydder hun plass. Prisene kan konkurrere med de fleste, men det aller viktigeste for meg er; tryggheten, ingen smerter, atmosfæren, tilgjengeligheten og kvaliteten. Var der senest i går en hel time og hvem kulle tro at jeg noen gang skulle si at her kan jeg sitte en hel dag men det gjorde jeg faktisk. Min drømmetannlege rett og slett.

Helt fantastisk tannlege

Klinikk: Beate Bjerke Olsen Skrevet

Har gått til Beate siden 2006 når hun jobbet i Ås. Helt fantastisk tannlege som jeg ønsker å fortsette å bruke så lenge som mulig.
Kan dessverre være så fullbooket at det kan være vanskelig å få en ny time kjapt hvis man må bytte tid.