Hege Bjørkeng

Autorisasjon (2004)

Hege Bjørkeng er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Hege Bjørkeng

Behagelig, rask og flink!

Klinikk: Dentalia Nydalen Tannlegesenter Skrevet

Mitt største problem med å gå til tannlegen er bedøvelsen,har stor grad av bedøvelsesskrekk! Da jeg måtte operere ut en rot etter brukket jeksel og senere trekke betent fortann, måtte det bedøvelse.Hege satte bedøvelsen så raskt og smertefritt at jeg ble overomplet! Hun fikk arbeidsro, jeg slappet av og resultatene ble perfekte.

Dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Dentalia Nydalen Tannlegesenter Skrevet

Jeg har vært hos Hege Bjørkeng både for vanlig sjekk, fylling av "vanlige" hull og en rotfylling.

Jeg har hatt dårlig erfaring med rotfylling tidligere, men skulle det være behov for dette vil jeg ikke grue meg om jeg skal til Hege.

Hun er en trivelig person som gjør at stemningen på tannlegekontoret er hyggelig istedenfor noe trykket.

Hun er også MEGET flink til å sette bedøvelse, kjenner ikke stikket!!

Hun gir god informasjon underveis slik at man vet hva som foregår, og hun bruker også ny teknologi, som laser.

Jeg vil anbefale alle som trenger tannlege å bestille time hos Hege Bjørkeng.

(Bonus: Dentalia ligger i samme bygg som T-banen i Nydalen, så lett å komme seg dit også)

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Dentalia Nydalen Tannlegesenter Skrevet

Jeg blir alltid møtt med et smil, og jeg har stor tiltro til hennes faglige kompetanse og dyktighet. Jeg fikk nytt belegg på to jeksler, og hun justerte og slipte ned til jeg var 100% fornøyd med bittet. Hun benytter også det absolutt siste i teknologi, så bare det å ta røntgen blir gjort på to sekunder fra tannlegestolen. Munnsår og annet kan hun bruke laser på, noe jeg aldri hadde hørt om før.

Suverän tandläkare

Klinikk: Dentalia Nydalen Tannlegesenter Skrevet

Hege är väldigt duktig på det hon gör, stilla och rolig och behåller lugnet.
Jag var väldigt nervös men hon förklarade exakt vad hon skulle göra och hur det gick till. SUPERFÖRNÖJD!

Dyktig tannlege

Klinikk: Dentalia Nydalen Tannlegesenter Skrevet

Rotfylling er litt skummelt, men det gikk greit og nesten smertefritt. Tannlegen var ryddig og ga god informasjon underveis. Utstyret på kontoret virket helt nytt. Anbefales.