Hege Bjørkeng

Torshov Tannklinikk

Autorisasjon (2004)

Hege Bjørkeng er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Hege Bjørkeng

Kommer aldri til å bytte

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk siden barndommen. Jeg gikk i årevis uten å gå til tannlegen, frem til jeg ble nødt. Jeg leste at Hege var dyktig på tannlegeskrekk og tok sjansen. Det stemte definitivt og nå har jeg fulgt opp tannlegetimene siden. Hege gjør aldri mer arbeid enn hun må, hun er dyktig, rolig og empatisk. Jeg kommer aldri til å skifte, med mindre jeg blir nødt. Jeg anbefaler henne til alle jeg møter som er redd for å gå til tannlegen. Anbefales på det varmeste!

Oslos beste tannlege

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

Enkelt timebestilling, du får påminnelse om timen 1 gang i året automatisk. Fine, lyse lokaler sentralt på Torshov. Alle ansatte er veldig hyggelig og hjelpsomme. Tannlegen har god tid til å slå av en prat for å skape hyggelig atmosfære - selv om man sitter på den tannlegestolen. Behandlingen går fort og jeg føler meg i trygge hender. Anbefales på det sterkeste.

Godt ivaretatt!

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

Hege tar virkelig vare på pasienten. Hun tar seg tid til og forklare prosessen og sier i fra hva hun gjør til enhver tid. En av topp to tannleger jeg har besøkt😊

Dyktig og god tannlege

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

God behandling og god ivaretakelse. God evne til å lytte til pasienten. Annet personell på tannklinikken gir også god service.

Hyggelig og faglig dyktig tannlege.

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

Jeg har gått hos Berit Bjarøy i ca. 35 år og ble lei meg da hun sluttet. Men i dag fikk jeg ny tannlege og det var et hyggelig bekjentskap. Hun tok meg på alvor og hørte på alle mine « plager». Følte meg godt ivaretatt og hun virker faglig dyktig.