Profilbilde av tannlege Amer Maqbool Ahmad

Godkjent implantatprotetisk behandler

Siste vurderinger av Amer Maqbool Ahmad

Beste tannlegen

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Amer er den beste tannlegen man kan ha! Før jeg begynte hos han hadde jeg ganske sterk tannlegeskrekk, men etter å ha møtt han og gått til han noen ganger gleder jeg meg faktisk til å gå til tannlegen. Utrolig men sant.
Føler meg veldig trygg og ivaretatt i stolen hos han. Han forklarer veldig nøye underveis og er veldig påpasselig på å fortelle om mulighetene for bedøvelse om man trenger det.
Håper han aldri slutter som tannlege!

din tannklinikk

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Tannlege Amir er en behagelig tannlege. Utrolig netthendt, holder deg underrettet underveis, stø hånd og jeg føler meg trygg.

Amer Maqbool Ahmad

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

BESTE TANN LEGE, BESTE SERVISE, VELDIG GODT PRISER :) VELDIG FORNØYD, ANBEFALT :)

JEG ER VART KUNDER FRA 2011

Smertefri behandling.

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Amer er en behagelig person og dyktig tannlege. Han tar seg god tid og forklarer nøye hva han gjort og hva han skal gjøre. Han passer godt på tiden, så vi kommer presis inn til time. Med god hygiene, topp utstyr, så blir behandlingen smertefri. Anbefales for alle - også de med tannlegeskrekk.

Den beste tannlegen i Norge!

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Din Tannklinikk - beste i landet , uten tvil for meg ! Alltid hyggelig personal hjelpe dere med stort hjerte, både i selveste klinikken og på telefon! En av de beste tannleger som jobber i tannklinikken, er Amer ! Han gir mye trøst til sine pasienter og alltid fine kreative løsninger. Klinikken ser i fremtiden og passer på tekniske greier og tannteknologi som finnes i verden og ikke minst kjøpe dem. Dette er en god fremskritt. Jobben utføres på veldig høyt nivå! Kjenner Amer mange år og anbefale på det sterkeste!