Profilbilde av tannlege Amer Maqbool Ahmad

Godkjent implantatprotetisk behandler

Siste vurderinger av Amer Maqbool Ahmad

Meget flink og hyggelig

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Raske og riktige beslutninger.
Hjelp til selvhjelp ved rengjøring av tennene.
Forebyggende informasjon

Den beste tannlegen

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Jeg er veldig veldig fornøyd med Amer macbool ahmed. Beste tannlege. Og han her skal jeg anbefale til andre en veldig bra og dyktig mann.

Fremdeles byens beste

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Hatt endel problemer med tenner pga en skade jeg pådro meg som barn. Har derfor sittet noen timer i tannlegestolen opp igjennom årene.
Amer er uten sidestykke den mest kompetente av alle jeg har fått behandling av.

Din neste tannlege!

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Amer Maqbool er usedvanlig dyktig i sitt fag og du føler virkelig at du blir tatt hånd om og er i trygge hender. Han er utrolig høflig og forsiktig og har en framtoning som gjør at du føler deg rolig selvom du har tannlegeskrekk. Personlig - har jeg satt inn 6 kroner og er meget fornøyd med dette arbeidet og tilogmed banken smiler siden prisene er hyggelige. Altså ingen grunn til å dra til utlandet for dette siden han har spesialkompetanse på dette feltet. Jeg kan trygt anbefale Amer. Eneste minuset må vel være at nå blir det kø og vanskelig å få time :)

Like dyktig og hyggelig

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Som en langtidspasient til denne tannlegen har jeg alltid - hver eneste gang - følt meg både vel tatt imot og tatt godt vare på. Tannlegens dyktighet og omtanke vekker tillitt og trygghet. Jeg setter også stor pris på måten han deler sine observasjoner med pasienten på, og gir en årsak-virkning forklaring som gjør det lettere å huske og følge hans råd og tips i hverdagen. En virkelig dyktig og profesjonell tannlege. Absolutt anbefalt.