Anne Bue Hermez

Anne Bue Hermez er tannlege i Stavanger

Siste vurderinger av Anne Bue Hermez

Drømmetannlege - Anbefales på det varmeste

Klinikk: Colosseum Tannlege Stavanger Skrevet

Tilliten min er gjenoppbygget (etter et mega-uheldig tannlegebesøk hos noen andre) og tannlegeskrekken er borte. Dette er takket være Anne og hennes fantastiske assitent!

Jeg har vært hos dem syv ganger dette året, og de tar utrolig godt vare på meg hver eneste gang. Hvert tannlegebesøk har føltes personlig og omorgsfullt samtidig som de jobber effektivt, - drømmekombinasjon!

Jeg anbefaler Anne Bue Hermez som tannlege på det aller varmeste. Hjertens takk for din ivaretakelse, Anne, det betyr mer enn du aner!

Bamseklem fra [navn fjernet av moderator]

Anne er best

Klinikk: Colosseum Tannlege Stavanger Skrevet

Har hatt Anne som tannlege i 9 år og kan si meg svært fornøyd. Anne er faglig flink, profesjonalitet, forståelsesfull, empati, hjertelig og vennlig tannlege.

Veldig flink tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Stavanger Skrevet

Fikk rask hjelp og ble forklarte nøye hvordan min tannhelse er. Hun gjorde en kjempe jobb og var forsiktig. Denne tannlegen kan anbefales! Tusen takk for veldig god hjelp.

Profesjonell og dyktig

Klinikk: Colosseum Tannlege Stavanger Skrevet

Anne kommuniserer godt og forteller hva hun gjør før hun gjør noe. Dette skaper større trygghet for meg som pasient, og jeg gruer meg aldri til tannlegebesøket. Fantastisk flink og snill tannlege :) alltid musikk i bakgrunnen og en kjempesnill islandsk assistent, de kommuniserer bra sammen og utgjør et bra team. Anbefales!

God tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Stavanger Skrevet

Veldig fornøyd med henne på alle områder. Hun er hyggelig og flink til det hun driver med, og jeg kan anbefale alle å gå til henne.