Kristin Aanderud-Larsen

Kjeveortopedi

Autorisasjon (1982)

Tannklinikken Skeie Telefonnummer33 46 61 7133 46 61 ...
Aagaards Plass 1 3211 Sandefjord
Kristin Aanderud-Larsen er tannlege i Asker og Sandefjord

Siste vurderinger av Kristin Aanderud-Larsen

Kjempefornøyd med mitt nye smil

Klinikk: Denta Tannklinikk Skrevet

Jeg er så fornøyd med resultatet etter å ha hatt baksideregulering i to år. Kristin er en veldig dyktig tannlege, jeg har alltid fått time når jeg trenger det og klinikken er fin og renslig. Hennes assistenter er også veldig flinke. Kan anbefale denne tannlegeklinikken på det varmeste.

Veldig dyktig tannlege

Klinikk: Tannestetisk Senter AS Skrevet

Kristin Aanerud Larsen er en profesjonell tannlege/kjeveortoped med mange års erfaring. Jeg har hatt regulering fra henne og hennes team og er 100% fornøyd! Kjempe god og hyggelig opplevelse!
Jeg har følt meg godt ivaretatt og fått det resultatet jeg har ønsket meg.

Anbefaler henne på det sterkeste!

Kristin Aanderud-Larsen er en superflink og hyggelig tannlege!

Klinikk: Tullinløkka Tannlegesenter Skrevet

Ble anbefalt av flere til å gå hos Kristin Aanderud-Larsen, da hun blir regnet av mange for å være en eksepsjonell estetiker og en av de beste i kjeveortopedi i landet. Tannlege Kristin Aanderud-Larsen tok seg god tid til å forklare meg alt jeg trengte å vite for å få regulering på en nøye og profesjonell måte. Jeg har nå hatt tannregulering i nesten 6 måneder og går fremdeles til henne for å justere reguleringen. Hun er både oppmerksom og omtenksom med tanke på at jeg lider av tannlegeskrekk. Kan trygt gi henne mine beste anbefalinger.

The most reliable and capable orthodontist in Oslo

Klinikk: Tullinløkka Tannlegesenter Skrevet

I have entrusted my five children's mouths to Mrs Annderud-Larsen. Now they all have beautiful smiles.
The entire team working under her is trustworthy and efficient
My husband and I would recommend to any parent to send their children to her.
Now I am working on my own mouth, through her fast and efficient invisible adult system :)

Meget misfornøyd

Klinikk: Tullinløkka Tannlegesenter Skrevet

Jeg gikk til Kristin A. Larsen i noen år for å regulere tennene med innside regulering. Den eneste gangen hun ga god service var den første timen når jeg skulle bestemme meg om jeg skulle ha regulering eller ikke. Etter dette var det omtrent bare assistentene jeg hadde kontakt med. De gangene jeg hadde kontakt med Kristin under behandlingen var hun stresset og uhøflig, i tillegg til at behandlingsforløpet ble mye lenger enn jeg var forespeilet. Hun ignorerte også at jeg ikke var fornøyd med sluttresultatet. Jeg endte med å bytte tannlege.