Profilbilde av tannlege Reidar Bjørkli

Reidar Bjørkli

Profilbilde av tannlege Reidar Bjørkli

Om

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18
NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Autorisasjon (1986)

Reidar Bjørkli er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Dyktig tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

En hyggelig tannlege som virker oppriktig opptatt av å gi en god behandling. Har aldri fått en så grundig og tålmodig kontroll av tenner før. Diverse behandlinger også utført på en like god måte.

Utrolig flink.

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med Tannlegen Reidar Bjørkli.De var kjempe hyggelig og veldig hjelpsomme. Jeg sytes det var også veldig rimelig. Hvis jeg skal sammenlignet med andre steder så er han mest profesjonel av alle sammen.

Anbefales

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Trygg, grundig og behagelig. Beste tannlege jeg har vært hos. Forklarer og går gjennom behandlingen på en pedagogisk og trygg måte. Angrer ikke på at jeg byttet til Reidar Bjørkli. Full pott!

Dyktig og grundig, og vennlig

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg opplever R.Bjørkli som en dyktig, kompetent tannlege. Han er trygg og forklarer godt hva som skal gjøres, noe som gir klienten innsikt og trygghet. Han en vennlig og omtenksom i prosessen. Jeg kan absolutt anbefale Reidar Bjørkli!
Veldig fornøyd kunde!

Dyktig, grundig og vennlig tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Reidar er en veldig dyktig, grundig og hyggelig tannlege. Vil anbefale å gå til han for både kontroll og behandling!