Profilbilde av tannlege Reidar Bjørkli

Reidar Bjørkli

Profilbilde av tannlege Reidar Bjørkli

Om

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18
NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Autorisasjon (1986)

Reidar Bjørkli er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Dyktig og vennlig

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Tannlegen er grundig og forklarer godt hva som må gjøres og hvorfor. Tennene føles som nye etter behandling!

Dyktig tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Dette var mitt første besøk hos Reidar. Han er grundig i arbeidet han gjør og virker dyktig. Jeg er veldig fornøyd med behandlingen, og anbefaler han videre.
Jeg hadde med babyen min på 8 uker, det var ikke noe problem, da han våknet hjalp Tone til med å passe gutten.

Dyktig tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Alltid hyggelig å komme til Reidar. Dyktig i sitt arbeid og flink til å fortelle og forklare hva som må gjøres og hvorfor. Anbefales.

Meget flink og hyggelig tannlege.

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Har vært pasient hos Reidar siden slutten av 80 tallet. Han var en av årsakene til at tannlege skrekken min forsvant. Blir alltid mottat på en hyggelig måte, og eventuelle behandlinger blir forklart på en rolig og forståelig måte, slik at en vet hva som skjer. Han utfører jobben på en rolig og skikkelig måte. Blir ikke stresset på det kontoret.....Vil anbefale Reidar på det sterkeste.

Veldig fornøyd

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Nøye, forklarer godt hva som skal skje under behandlingen og fremover - og hvorfor man gjør som man gjør. Prisen er heller ikke så aller verst!