Profilbilde av tannlege Reidar Bjørkli

Reidar Bjørkli

Profilbilde av tannlege Reidar Bjørkli

Om

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18
NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Autorisasjon (1986)

Reidar Bjørkli er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Rask og god behandling til fornuftig pris!

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Mistet en del av en jeksel, og trengte en tannlege raskt( det iset ganske intenst). Hadde hørt at Bjørkli var en god tannlege, så jeg ringte dit. Han forsto situasjonen, og jeg fikk komme raskt til. Fikk meget god informasjon om hva som var den beste behandlingen for denne tanna. Tok seg god tid til å informere, og forklarte pedagogisk underveis. Resultatet ble svært bra!
En trivelig og dyktig kar som gir god behandling til en fornuftig pris!!!

Jeg anbefaler tannlege Reidar Bjørkli

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Reidar Bjørkli har vært min faste tannlege i mer enn 15 år.Det har vært mange utfordringer. Dype amalgamfyllinger fra yngre år førte til avskallinger og behov for kroner på mange jeksler. Dessuten har jeg hatt periodontitt og flere ekstraksjoner som resultat. Bjørkli henviste meg til spesialist og sykdommen ble leget. I dag har jeg som 78-åring tilstrekkelig antall tenner som er feilfrie og sitter fast. Dette skyldes den effektive og faglig oppdaterte behandling fra Reidar Bjørklis side. Servicen på tannlegekontoret har vært den aller beste. Dette skyldes ikke minst tannlegeassistent Tone sin kundehåndtering.
Hilsen

Meget bra tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg bruker Bjørkeli tannlege og har vært meget fornøyd hver gang, kan absolutt anbefale denne tannlegen.

Dyktig tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Flink tannlege med godt humør. Forklarer forståelig hva som skal gjøres og oppdaterer deg også underveis i behandlingen. Veldig ryddig og behagelig.
Kan anbefales for personer som er urolig for tannlegebesøk.

Svær god tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Har brukt Reidar i mange år og alltid vært strålende fornøyd . Han er profesjonell til fingerspissene, alltid nøye med at resultatet skal bli bra