Profilbilde av tannlege Reidar Bjørkli

Reidar Bjørkli

Profilbilde av tannlege Reidar Bjørkli

Om

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18
NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Autorisasjon (1986)

Reidar Bjørkli er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Meget fornøyd

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg er en dame på 81 år, og er meget fornøyd med det gode og grundige arbeidet. Behandlingen foregår på en rolig måte i et behagelig miljø.

Dyktig og seriøs tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Har vært pasient hos Reidar siden han overtok praksisen til tannlege Gitlestad. Har utført tildels store inngrep som jeg er svært godt fornøyd med. Fortsetter hos ham så lenge jeg har tenner...

Tannlege i toppklasse

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg har vært svært godt fornøyd kunde siden Reidar etablerte seg i Torvhallen. Jeg opplever ham som oppdatert, grundig, tålmodig og pedagogisk, og han leverer håndverk av høy klasse. Atmosfæren på kontoret er kundeorientert, uformell og ledig, og årlig innkalling som avtalt kommer presis. Jeg kan gi Reidar mine aller beste anbefalinger!

Sympatisk og informativ tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Meget fornøyd med behandlingen. Fikk utfyllende informasjon om alt underveis, aldri opplevd liknende! Behagelig fremtreden, rolig og tillitsvekkende. Fikk annonsert pris,til tross for at behandlingen ble mer omfattende. Imponert! Anbefales.

Dyktig, grundig og hyggelig

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Har benyttet Reidar Bjørkli siden han startet opp for et par tiår siden. Det sier vel det meste. Han er veldig grundig og informerer flott underveis i behandlingen. Gir også gode råd om generelt tannstell. Må også berømme hyggelig tannpleier. Er veldig fornøyd og kan trygt anbefale Bjørkli.