Profilbilde av tannlege Reidar Bjørkli

Reidar Bjørkli

Profilbilde av tannlege Reidar Bjørkli

Om

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18
NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Autorisasjon (1986)

Reidar Bjørkli er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Hyggelig tannlege med høy kompetanse

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg har benyttet Reidar Bjørkli som tannlege siden han åpnet praksis i Drammen. Han er en hyggelig tannlege med høy kompetanse. Det er god kvalitet på det arbeidet han gjør. Behandlingen utføres på en skånsom måte og jeg har aldri opplevd smerter. Bjørkli har alltid tid til å besvare spørsmål og kommer ofte med gode råd til egenbehandling av tennene. Jeg har flyttet ut av byen, men kjører gjerne 10 mil for behandling hos en trygg tannlege. Tannpleieren på kontoret er også alltid like trivelig.

Reidar Bjørkeli.

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

R Bjørkeli er en behagelig og dyktig tannlege. Har brukt han i 5-6 år og er veldig fornøyd med hans arbeide.

Tannlegen jeg har brukt i over tjue år

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg er svært fornøyd med tannlegen og føler meg veldig godt i varetatt. Har det kommet på noe akutt har jeg fått behandling veldig raskt. Får innkalling, etter avtale, noe jeg er fornøyd med. Under behandlingen blir jeg informer hva som gjøres. Tannlegen er behagelig og dyktig.

God kvalitet - moderate kostnader

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Reidar fixer det som fixes skal på en hensynsfull måte, og derfor er det ikke noe stress når innkallingen til tannkontroll kommer. Kvaliteten på det han utfører er veldig god, han gir gode råd om daglig tannstell og jeg opplever kostnadene som moderate. Av disse grunner får jeg tannkontroll hos Reidar Bjørkli hvert halvår. Dette holder Karius og Baktus på god avstand!

Flink tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Veldig flink tannlege. Gjør det han skal på en skånsom måte. Virker faglig sterk. Gjør et godt inntrykk.