Profilbilde av tannlege Reidar Bjørkli

Reidar Bjørkli

Profilbilde av tannlege Reidar Bjørkli

Om

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18
NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Autorisasjon (1986)

Reidar Bjørkli er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Meget bra tannlege - anbefales!

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg har hatt Reidar Bjørkli som tannlege de siste årene. Han er meget dyktig med alt det tekniske, og i tillegg forteller han nøye hva som skal gjøres og hvordan det skal gjøres. Går gjennom røntgenbilder sammen med meg og peker og forklarer. Jeg har stor tillitt til ham og vil beholde han som tannlege også når jeg nå flytter fra Asker til Kolbotn.

Dyktig og hyggelig tannlege!

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Reidar tar seg god tid til forklaring og behandling. Behandlingen er heller ikke for kostbar. Kjempefornøyd!

Flink og nøye

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Flink og svært nøye tannlege. Har ikke opplevd lang ventetid for å få time eller på venterom. Forklarer alt han gjør under behandlingen.

Ingen tannlegeskrekk

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med tannlege behandling her. Jeg får god forklaring og informasjon om behandling, jeg stoler på legen min.. Reidar Bjørkli jobber som en artist og resultaten er perfekt.

En tannlege som gir inntrykk av at du er i trygge hender.

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Hvis du ønsker en tannlege som gjør en sikker og trygg jobb, med minst mulig smerter og til en overkommelig pris, så skal du velge Reidar Bjørkli. Han har også lang erfaring i yrket, som er en viktig faktor for at jobben skal bli vellykket.