Thomas Heen

Autorisasjon (2014)

Tannlege Heen Telefonnummer37 04 17 3337 04 17 ...
Storgaten 33 4876 Grimstad
Thomas Heen er tannlege i Grimstad

Siste vurderinger av Thomas Heen

Jeg er veldig godt fornøyd med Heen som tannlege

Klinikk: Tannlege Heen Skrevet

Heen er kjempeflink! Forklarer hva som eventuelt kan forbedres i egenbehandling, tannpuss og andre remedier som kan/bør benyttes av en selv. Forklarer med bilder på skjerm. Er alltid hyggelig å prate med!

Tryggeste stolen på hele sørlandet!

Klinikk: Tannlege Heen Skrevet

Blir alltid tatt imot med ett smil av personalet her. Thomas er veldig flink til å forklare og fortelle under arbeidet, noe jeg finner utrolig beroligende - når man topper dette med en utrolig faglig dyktighet, ble skrekken kurert.
Dette må være den tryggeste stolen på hele sørlandet!
Rolig, profesjonell, effektiv, informerende, og ikke minst en skikkelig hyggelig kar!
Anbefales på det varmeste!

Veldig bra denne gangen også!

Klinikk: Tannlege Heen Skrevet

Jeg synes egentlig det er ubehagelig å gå til tannlegen, skylde sikkert tannlegene på 70-tallet, men her føler jeg faktisk at jeg klarer å slappe ganske godt av. Min tannlege har alltid godt humør når jeg er der, det gjelder også resten av staben på kontoret. nå har jeg vært heldig og har sluppet å gjøre noe annet enn kontroll, men jeg føler meg ivaretatt og staben tar meg, og min lille tannlegeskrekk, på alvor.
Så langt er det regningen som har gjort mest vondt, og den er vel ikke smertfri hos noen tannlege.
Kan anbefales!

Dyktig tannlege og medarbeidere

Klinikk: Tannlege Heen Skrevet

God på informasjon av bilder/status, og på å forklare underveis av behandlingen.
Nøye og god på veiledning.
God tid og atmosfære.

Rolig og trygg

Klinikk: Tannlege Heen Skrevet

Informerer godt om hva han gjør, om det er i forhold til bilder på pc'en eller det han konkret gjør med tennene. Forklarer hvordan og hvorfor. Det er beroligende å vite hva som skjer.