Piotr Tadeusz Pominkiewicz

Autorisasjon (2014)

Vitalia Tannklinikk AS Telefonnummer67 55 99 0067 55 99 ...
Sandviksveien 176, Sandvika Storsenter 5 Etg 1337 Sandvika
Haugenstua Tannlegesenter Telefonnummer21 39 19 1621 39 19 ...
Garver Ytteborgs vei 98 0977 Oslo
Piotr Tadeusz Pominkiewicz er tannlege i Oslo og Bærum

Siste vurderinger av Piotr Tadeusz Pominkiewicz

Følte meg idiotforklart

Klinikk: Vitalia Tannklinikk AS Skrevet

Hadde et førstegangs besøk siden de ligger nære der jeg bor. Ble en 30min belæring av hvordan jeg bruker tanntråd da han brutalt trykker tråden inn i munnen på meg. Ikke komfortabel i det hele tatt med han. Følte de bare var ute etter penger da han fant feil som ikke var kommet enda som skulle forebygges til en håreisende pris av 10000kr.

Dyktig og omsorgsfull

Klinikk: Vitalia Tannklinikk AS Skrevet

Dyktig, omsorgsfull og rolig/trygg tannlege, Han informerer om pris før han gjør behandling og spør flere ganger under behandlingen om det går greit.
Likte godt at han hadde radio inne på behandlingsrommet, det fikk meg til å slappe mer av.

Flink tannlege

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Virker nøye og flink i det han gjør. God service. Bruker tiden effektivt på det han skal gjøre og er god til å gi grundig service.

Dyktig tannlege

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Har vært hos tannlege Piotr Pominkiewicz flere ganger det siste året og er alltid fornøyd med behandlingen og oppfølgingen.
Opplever han som faglig dyktig og profesjonell. I tillegg er han nøye og skånsom, noe som gjør at du kan slappe av og behandlingen blir en positiv opplevelse.
Piotr er en flink og hyggelig tannlege som trygt kan anbefales.

Super tannlege

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Etter å hatt tannlegeskrekk i mange år møtte jeg opp her til første time. Da har jeg gått med betennelse i 2 år jeg var for redd å fikse.
Ved å gå hit føler jeg meg endelig trygg og slipper disse panikkanfallene. Jeg vet jeg får nok bedøvelse til at det ikke gjør vondt og de tar hensyn og spør hele tiden om det går bra.
Anbefaler denne klinikken!