Mahsa Rashidi

Autorisasjon (2016)

Bærum Tannhelse Telefonnummer67 80 00 0867 80 00 ...
Skollerudveien 11 1353 Bærums Verk
Mahsa Rashidi er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Mahsa Rashidi

Dyktig og profesjonell

Klinikk: Bærum Tannhelse Skrevet

En tannlege som lytter til pasienten, profesjonell og snill. Jeg kan anbefale denne tannlegen med god samvittighet.

Dyktige tannlege, gode priser, personlig og hyggelig service, fresh klinikk med nytt utstyr

Klinikk: Bærum Tannhelse Skrevet

Jeg fikk veldig godt førsteinntrykk av klinikken - helt nytt og fresht, fritt for "lukt av tannlegekontor", føltes mer som en spa da jeg kom inn ;)

Personlig og god service fra start til slutt. Tannlege Mahsa er vennlig, dyktig og effektiv og jeg følte meg veldig godt ivaretatt. Alt utstyr og teknikk er topp moderne.

I tillegg til at jeg er "kresen" på tannlege, ønsker jeg bytte fra en av de store kjedene som eies av utenlandske investeringsfond, og hvor man føler seg som en brikke på samlebånd, til en mer personlig klinikk. Derfor kjører jeg med glede 30 min ekstra til hyggelige teamet hos Bærum Tannhelse. Regner med mange i nærmiljøet også får øyene opp for denne relativt nye klinikken.

Beste tannlegen

Klinikk: Bærum Tannhelse Skrevet

Jeg har alltid hatt angst for tannleger. Tannlege Mahsa er meget dyktig, imøtekommende og forklarer alt nøye. Etter å ha vært hos henne har jeg ikke lenger tannlegeskrekk og får en behagelig opplevelse hver gang jeg har time. Anbefales på det sterkeste.

Beste tannlegen

Klinikk: Bærum Tannhelse Skrevet

Har aldri følt meg så trygg og godt ivaretatt hos en tannlege før. Hun er veldig grundig, dyktig og hyggelig.

En svært dyktig tannlege jeg vil absolutt tilbake til

Klinikk: Bærum Tannhelse Skrevet

Pga tannlegeskrekk hadde jeg ikke vært hos tannlegen på 4 år. Når jeg endelig fant veien til en for vanlig sjekk idag, fant vi ut at jeg har 4 hull og en gammel fylling som måtte fjernes/repareres.

Jeg ble umiddelbart uroliget, men tannlegen Mahsa forsikret meg at vi kunne ta det i det tempoet som jeg ønsket. Basert på tilstanden satt hun en plan som jeg kunne følge som jeg ønsket.
1 gammel fylling ble fjernet /reparert i tillegg til 2 nye fyllinger og jeg satt med den følelsen at dette må ha vært den beste tannlegeopplevelsen jeg noen gang hadde hatt!
behandlingen var smertefritt og tannlegen fremstod som svært dyktig og tillitsfult.