Bestill time

Profilbilde av tannlege Kanwal Bhatti

Bestill time

Komplett undersøkelse - nye pasienter
Pris: 900 kr

Tilbudet gjelder kun nye pasienter. Undersøkelsen tar for seg din tann- og munnhelse, og kartlegger eventuelle behandlingsbehov. Ved behandlingsbehov får du tilrettelagt en behandlingsplan med kostnadsoversikt. Besøket inkluderer inntil 4 røntgenbilder og enkel tannrens, og veiledning for bedre tannhelse. Hygienetillegg er inkludert i prisen.

*Ved omfattende tannrens vil det beregnes tillegg i prisen.
*Pris for Komplett undersøkelse for eksisterende pasienter: 1290 kr.

I dag 16. apr I morgen 17. apr Tor 18. apr Fre 19. apr Lør 20. apr

Om

Kanwal Bhatti er en dedikert tannlege med omfattende erfaring fra privat tannlegepraksis. Hun har en dyp forståelse for alle typer tannbehandlinger, og utfører også kirurgiske ekstraksjoner av visdomstenner.

Det som skiller Kanwal fra mange andre er hennes spesielle evne til å håndtere pasienter med tannlegeskrekk. For dem som trenger det, tilbyr hun behandlinger under narkose for å gjøre prosessen så behagelig som mulig.

Hun kommuniserer klart og effektivt, alltid med pasientens beste i tankene. Med et hyggelig vesen, ekte empati og en varm velkomst, sørger Kanwal for at alle som kommer til henne føler seg godt ivaretatt.

Autorisasjon (2016)

Kanwal Bhatti er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kanwal Bhatti

Anbefales!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Etter mange år med tannlegeskrekk og dårlige opplevelser, går jeg endelig til tannlegen uten å grue meg! Har fått super behandling av Dr. Bhatti, og føler hun vil meg det beste. Hun forklarer godt og svarer på spørsmål. Har vært gjennom en smertefri rotfylling, og er nå igang med Invisalign hos henne. Hun er veldig positiv og fleksibel. De ringer å sier ifra om de skulle være forsinket eller om de har tid tidligere enn avtalt. Gleder meg til resultatene fremover, og er glad jeg har funnet en tannlege jeg føler meg trygg hos :) anbefaler henne på det varmeste!

Dyktig og omsorgsfull

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg kontaktet Nydalen Tannlegesenter, som er åpent hele året, i påsken pga akutt smerte. Jeg var så heldig å få time hos Kanwal få timer etter at jeg ringte og klaget min nød. Det var ikke lett å finne hvilken tann som utløste smerten, men Kanwal ga seg ikke før hun fant årsaken. Det medførte begynnelsen på en akutt rotfylling som ble fullført et par uker senere. Jeg fikk god bedøvelse, og behandlingen var tilnærmet smertefri.

Kanwal ga et sympatisk inntrykk og dempet tannlegeskrekken min. Og viktigst av alt - hun virket trygg på den behandlingen hun utførte.

Takk, Kanwal, for at du var der da jeg trengte det.

Dyktig og rolig

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg var hos Bhatti i påsken med en veldig byll og store problemer. Hun og teamet hennes slapp alt de hadde i hendene og jobbet med meg i flere timer. Jeg er utrolig godt fornøyd. Hun er dessuten søt og hyggelig og informerer godt unedrveis.

Utrolig snill og god tannlege.

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Anbefaler Kanwal på det sterkeste, og spesielt hvis man lider av tannlegeskrekk. Hun er faglig dyktig, omtenksom og alltid blid.

Vennlig og profesjonell

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Kanwal er meget hyggelig og en behagelig person. Hun er blid, rolig og profesjonell. Jeg følte meg trygg, selv om jeg ikke er så glad i å dra til tannlegen til vanlig. Anbefales på det varmeste.