Bestill time

Profilbilde av tannlege Kanwal Bhatti

Bestill time

Komplett undersøkelse - nye pasienter
Pris: 900 kr

Tilbudet gjelder kun nye pasienter. Undersøkelsen tar for seg din tann- og munnhelse, og kartlegger eventuelle behandlingsbehov. Ved behandlingsbehov får du tilrettelagt en behandlingsplan med kostnadsoversikt. Besøket inkluderer inntil 4 røntgenbilder og enkel tannrens, og veiledning for bedre tannhelse. Hygienetillegg er inkludert i prisen.

*Ved omfattende tannrens vil det beregnes tillegg i prisen.
*Pris for Komplett undersøkelse for eksisterende pasienter: 1290 kr.

I dag 19. apr I morgen 20. apr Søn 21. apr Man 22. apr Tir 23. apr

Om

Kanwal Bhatti er en dedikert tannlege med omfattende erfaring fra privat tannlegepraksis. Hun har en dyp forståelse for alle typer tannbehandlinger, og utfører også kirurgiske ekstraksjoner av visdomstenner.

Det som skiller Kanwal fra mange andre er hennes spesielle evne til å håndtere pasienter med tannlegeskrekk. For dem som trenger det, tilbyr hun behandlinger under narkose for å gjøre prosessen så behagelig som mulig.

Hun kommuniserer klart og effektivt, alltid med pasientens beste i tankene. Med et hyggelig vesen, ekte empati og en varm velkomst, sørger Kanwal for at alle som kommer til henne føler seg godt ivaretatt.

Autorisasjon (2016)

Kanwal Bhatti er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kanwal Bhatti

Takk for tryggheten!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Hadde i dag første tannbehandling hos Kanwal og er veldig fornøyd! Jeg har en veldig sterk tannlegeskrekk grunnet tidligere erfaring med dårlig smertelindring. Kanwal tok seg god tid og jeg følte meg veldig trygg i hennes hender.

Anbefales!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Kanwal Bhatti er nøye, flink og forteller hva hun gjør underveis. Jeg opplever henne som en som holder seg oppdatert på nye metoder. Dessuten er hun omtenksom og blid, som gjør at jeg føler meg avslappet - spør om jeg har det greit :-)
Dessuten er Kanwal og resepsjonist nøye med å informere om forsinkelser, om det så bare er 5 minutter.
Hun holder til i nye, rene og moderne lokaler i Nydalen/Storo, uten at det har negativ innvirkning på prisen....

Dyktig tannlege i Nydalen

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Kanwal er veldig imøtekommende, hyggelig og arbeider effektivt. Jeg hadde en betennelse i visdomstannen, og fikk en time ved første anledning. Kanwal gjorde en veldig god jobb, lite smertefullt (noe jeg var redd for at det var) og fikk meg til å føle meg trygg underveis. Anbefaler Kanwal som tannlege!

Flink og hyggelig

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg opplever Kanwal som dyktig og hyggelig. Hun skaper en rolig og trygg stemning hvis man er litt klam i håndflaten når visdomstannen skal opereres ut. Hun spurte meg om jeg ville at hun skulle fortelle meg hva hun gjorde underveis, jeg takket nei til det, men det viser at hun tilpasser seg kunden.

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Fantastisk tannlege, beste tannlegen jeg har natt noensinne. Anbefaler alle å få ei time med Kanwal!