Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Kurda Mirza

Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Om

Kurda Mirza er utdannet tannlege fra Universitetet i Bergen. Hun har flere års erfaring og har startet Nittedal Tannlegesenter fra bunnen. Hun er eier og daglig leder av klinikken.

Kurda er kjent for å jobbe mye og stå på for sine pasienter. Hun brenner for at pasienter skal gå smilende ut etter endt besøk, og for at ansatte skal ha en trivelig arbeidsplass.

Kurda er også utdannet i odontofobi og tilbyr lystgassbehandling til sine pasienter. Hun kan også tilby medisinsk og kosmetisk behandling med botox.

Autorisasjon (2017)

Tilleggskompetanse

Eksamen odontofobi

Kurda Mirza er tannlege i Nittedal

Siste vurderinger av Kurda Mirza

utrolig dyktig og imøtekommende person

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Eg ble viderehenvist av en annen tannlege til Kurdistan Mirza. Med sprøyteskrekk gjore hun tannlege besøket til en opplevelsen eg aldri vil glemme med masse latter. Er utrolig fornøyd med at det var ho som trakk tenna mi. Anbefales på det sterkeste. Terningkast 10 til Mirza

Dyktig og svært imøtekommende

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Tålmodig og flink til å ta hensyn til pasientens behov! Ble viderehenvist fra en annen tannlege og er svært fornøyd

Dyktig tannlege!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Under besøk i Oslo fikk jeg behov for en akutt- time hos tannlege. Tok kontakt med Nydalen tannlegesenter og fikk time på kort varsel. Ble behandlet av tannlege Kurdistan Mirza. Hun var svært dyktig og profesjonell!
Dessuten var hun flink å forklare hva hun gjorde. Utrolig hyggelig tannlege som anbefales varmt!

Trekking av to tenner

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Idag kl 11 var jeg hos Kurdistan Mirza for å trekke 2 tenner, begge var vonde i utgangspunktet. 4 bedøvelsen og meget hyggelige folk gjorde denne tannlegeskrekken til en hyggelig opplevelse.
Anbefales på det sterkeste dette kontoret og ikke minst Kurdistan Mirza, veldig hyggelige tok hensyn og spurte underveis hvordan det gikk! Terningkast 12

Profesjonell og godhjerta tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Kurdistan Mirza er en utrolig dyktig tannlege! Hun viser forståelse og omtanke for deg som pasient, veileder deg gjennom behandlingen med god dialog og betrygger deg. Jeg kan på mitt sterkeste anbefale henne som tannlege.