Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Kurda Mirza

Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Om

Kurda Mirza er utdannet tannlege fra Universitetet i Bergen. Hun har flere års erfaring og har startet Nittedal Tannlegesenter fra bunnen. Hun er eier og daglig leder av klinikken.

Kurda er kjent for å jobbe mye og stå på for sine pasienter. Hun brenner for at pasienter skal gå smilende ut etter endt besøk, og for at ansatte skal ha en trivelig arbeidsplass.

Kurda er også utdannet i odontofobi og tilbyr lystgassbehandling til sine pasienter. Hun kan også tilby medisinsk og kosmetisk behandling med botox.

Autorisasjon (2017)

Tilleggskompetanse

Eksamen odontofobi

Kurda Mirza er tannlege i Nittedal

Siste vurderinger av Kurda Mirza

Flink og presis .

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Tannlege Mirza er veldig flink , jobber rask og er å anbefale. Nydalen tannlege er absolutt en av de beste, tannlegene å velge mellom i Oslo. (Har prøvd  3 forskjellig)Nydalen tannlege er best på pris og service. Arbeidet tannlege Mirza utførte på meg var fantastisk bra , raskt og behagelig. Anbefaler hun på det sterkeste .

Det var en gang en...

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Det var en gang en gutt på 12 som etter dårlig tannlegebesøk utviklet utalt tannlegeskrekk.
Han valgte da å avstå fra tannlegebesøk.

Som årene gikk fikk han gradvis økende tann/munnhul plager.

I en alder av 32 hadde han ikke noe valg lengere og oppsøkte en tannlege.
7 hull, betennelse i tannkjøtt og en råtten tann var diagnosen.
etter 4 timer var det ingen plager i munnen lengere

Tusen takk til Kurdistan for en fantastisk jobb.
Tror ikke at det finnes en bedre tannlege.
Anbefalles til alle som har tanlegeskrekk.

Den beste tannlegen som jeg har hatt

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Tusen takk til tannlege kurdistan Mirza, jeg er veldig fornøyd med behandlingen. Hun er kjempe flink, dyktig, og er så hyggelig. hun gjør det beste for pasientene sine. Jeg fikk god sevice, og fikk akkut time.

Kjapt, trygt og hyggelig!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Hadde akutt behov for å operere bort visdomstennene. Fikk time på sekunder og 3 timer etter jeg ringte gikk jeg ut med to visdomstenner mindre. Ble godt tatt imot og sjekken og operasjonen gikk fort og uten noe problem. Kurdistan og hennes ansatte var rolige og hyggelige gjennom hele oppholdet mitt der. Hun forklarte meg tydelig om alt som kom til å skje og hvilke valg jeg hadde og hvilke konsekvenser de hadde før vi operasjonen ble satt i gang.

A delicate pair of hands

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

I have a serious and complicated problem involving my two front teeth, so I felt pretty vulnerable. Plus Norwegian tannforsikring (and HELFO) would not cover it. Plus I don’t speak much norsk. Dr. Mirza has a gentle way both of explaining things and of operating. The surgery and recovery was practically painless, and she seemed to go out of her way to make it relatively affordable and to present me with different options.