Kurdistan Mirza

Nydalen Tannlegesenter AS

2017

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Nydalen Tannlegesenter AS Priser mangler

Kurdistan Mirza er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kurdistan Mirza

Min beste opplevelse

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har flere ganger vært uheldig med tannlegebesøk. Enten på grunn av dårlig service eller fordi behandlingen ikke ble gjort bra nok. Tanken min endret seg helt etter at jeg hadde time hos Kurdistan Mirza. Jeg hadde lest mye bra om henne på internett, og derfor ville jeg gi meg en sjanse. Denne sjansen var verdt og jeg angrer ikke et sekund. Jeg har vært hos henne tre ganger, og jeg opplevde ingen ubehagelige smerter etter behandlingen. Hun spør alltid om hvordan du har det, og sørger for at man ikke sitter der med ubehag. Samtidig forklarer hun alt som blir gjort på deg, og begrunner hvorfor det er slikt før hun starter prosessen. Det er også noe med den positive utstrålingen hun har. Allerede når man kommer inn, så føler man automatisk at man har kommet til trygge hender. Jeg er veldig takknemlig for å ha funnet den riktige og perfekte tannlegen for meg som jeg kan trygt dra til. Hun vet godt hva hun holder på med. Kurdistan Mirza anbefales på det sterkeste uten tvil!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Kom som ny pasient og fikk raskt time og veldig god behandling og undersøkelse. Kurdistan Mirza er kunnskapsrik, og forklarer på en enkel måte hvordan behandling du får og hvordan forebygge etc. Kom tilbake med ising et par dager senere, og fikk time på dagen. Kjempefornøyd, og vil anbefale henne på det varmeste.

Omsorgsfull og dyktig tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Mirza gjorde tannlegebesøket til en fin og avslappet opplevelse for undertegnede, som har moderat til høy tannlegeskrekk. Hun er veldig hyggelig og man føler seg godt ivaretatt. Visdomstennene ble trukket og operert ut uten komplikasjoner eller smerter.

Dyktig tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Veldig hyggelig, dyktig og generøs tannlege som har gjort opplevelsen av min tannbehandling god. Hun gjorde sitt beste for at jeg skulle slappe av i tannlegestolen da jeg var stresset og redd, og lot meg være med å bestemme behandlingsalternativer, slik at jeg skulle få best mulig behandling.

Fantastisk tannlege!!!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Maken til tannlege skal man lete lenge etter!!! Med tannverk på en lørdag, fant jeg tilfeldigvis Nydalen tannlege senter. Fikk time samme dag hos Kurdistan Mirza,,, og vipps, så forsvant den lille tannlege skrekken jeg hadde igjen! Når man blir så godt tatt vare på, vil man jo bare gå til tannlegen "hver dag" :-) Trenger du å gå til tannlegen, er "this the one"!! Hilsen