Kurdistan Mirza

Nydalen Tannlegesenter AS

Autorisasjon (2017)

Kurdistan Mirza er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kurdistan Mirza

En ivaretagende, beroligende og veldig dyktig tannlege!!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg gruer meg alltid for å gå til tannlegen. En skrekk som ligger der fra gammelt av. Men med tannlege Kurdistan Mirza føler jeg meg veldig godt ivaretatt. Hun er beroligende, og spør meg hele tiden om det går bra, så jeg føler meg veldig trygg. I tillegg er hun veldig dyktig!

Vennlig og trygg tannlege som virkelig ha hjulpet meg

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Hun er en svært dyktig og trygg tannlege. Jeg har slitt med tannlegeskrekk siden jeg var liten og har hatt mye problemer med tennene. Over 10 tannlegebesøk i år har endelig gjort at jeg kan smile igjen. Dette er kun takket være henne. Stort pluss at hun alltid er svært tilgjengelig og svarer på telefonen dersom jeg har spørsmål. Har ringt kl. 18 på en lørdag og fått lov til å komme inn tidlig på morgningen dagen etter. Det er hva jeg kaller service.

Kommer helt klart til fortsette å gå til henne!

Kjempe flink

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Hun er en veldig flink og trygg tannlege. Hun var veldig snill og gjorde en utrolig god jobb. Spurte meg hele tiden underveis om det gikk bra og tok seg god til å forklare ting jeg lurte på. Kjempe fornøyd!

Coronatider og tannverk - 2020

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Pga. at min ordinære tannlege hadde coronastengt så endte jeg etter en tlf. runde hos Nydalen tannlegesenter og fikk Mirza som tannlege.
Det viste seg at behandlingen ble mye mer omfattende enn først antatt, men Mirza taklet alt meget bra og smertefritt og med god dialog underveis. Jeg har vært hos mange tannleger opp igjennom årene, men Mirza er en av de beste så lang. Så trenger du tannlege anbefaler så kan jeg anbefale denne tannlegen.

Dyktig tannlege Dr.Kurdistan Mirza

nå nettopp
Etter at jeg begynte hos Tannlege Dr. Kurdistan Mirza er jeg blitt kvitt tannlegeskrekken min. Hun er utrolig dyktig og har stor kompetanse innenfor faget sitt. Jeg føler at hun alltid har tid til meg når jeg ligger i tannlegestolen. Hun har en fantastisk personlighet og yter stor service og omsorg for meg som pasient. Hun over behandler heller ikke og er flink til og forklare hva hun gjør hele veien. Det er også en veldig fin atmosfære på hele klinikken. Jeg har også hvert veldig fornøyd med alle tann behandlingene jeg har fått av Dr. Kurdistan Mirza. Jeg kunne ikke tenke meg og gå på noen annen klinikk en der hvor Dr. Mirza jobber. Jeg er er alltid ivaretatt hos henne, en unik Tannlege.