Kurdistan Mirza

Autorisasjon (2017)

Nydalen Tannlegesenter AS Priser mangler

Kurdistan Mirza er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kurdistan Mirza

For et fantastisk flott menneske!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Wow! Jeg har aldri møtt et mer ydmykt og snilt menneske! Jeg er så glad det finnes lærere som henne i denne verden, som viser oss at tannleger ikke er like grusomme og hjelper deg med å få bort skrekken din. Jeg valgte å gå flere år med smerter pga av dårlig erfaring av tannleger.
Jeg kommer aldri til å bytte tannlege.
Jeg anbefaler alle barn og voksne Nydalen tannlegesenter AS.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Kurdistan Mirza har en spesiell omsorg for de som sitter i tannlegestolen! En tannlege som ser pasienten på en så god måte må du lete lenge etter! Det gjorde mitt tannlegebesøk, med akutt skade (delt tann) der det var store smerter, til en god opplevelse! Kvalitet i alle ledd!

Superfornøyd!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Før jeg i det hele tatt rakk å gape opp i tannlegestolen hos Mirza følte jeg meg godt ivaretatt. Hun er veldig varm og hyggelig, og ikke minst veldig kyndig i faget sitt. Hun utførte behandlingen raskt og smertefritt, og resultatet er upåklagelig. Rett og slett kjempefornøyd fra start til slutt! Anbefales til alle!

Dyktig tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg hadde henne som tannlege da jeg ønsket tannregulering (invisalign). Hun var utrolig dyktig i sitt felt, og var flink til å lytte etter hvilke resultater jeg ønsket meg. Hun var også veldig opptatt av at jeg skulle bli fornøyd og at resultatet skulle bli best mulig.

Veldig bra erfaring

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Dyktig, snill og effektiv. God til å forklare og følte meg trygg og godt ivaretatt. Fikk godt med informasjon på forhånd om anbefalt behandling. Var også fornøyd med oppfølgingen underveis og i etterkant og ikke minst hvor effektivt og proft arbeidet ble utført. Anbefales!