Kurdistan Mirza

Kurdistan Mirza er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kurdistan Mirza

Akkurat det jeg trengte

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Kurdistan Mirza tok imot meg en lørdag ettermiddag da jeg var på reise i Oslo. En visdomstann verket, jeg trengte hjelp og jeg er engstelig for all type tannbehandling. Med hennes trygge, effektive, empatiske og åpne tilnærming gikk trekking av tann som en lek. Hun ga meg et svært godt inntrykk og fremstod som kunnskapsrik, erfaren, empatisk og veldig god til å skape en lett og trygg atmosfære. Alt hun gjorde ble utført med skånsomhet og sikkerhet. Kan på det varmeste anbefale denne tannlegen.

Behagelig, kjempeflink, effektiv og hyggelig

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Kurdistan tok imot meg en lørdag ettermiddag. Hun ble værende på jobb, selv om hun skulle ha selskap, for å hjelpe meg med å fikse et akutt tannuhell. Hun har en utrolig behagelig væremåte, er veldig dyktig, rolig, vennlig, effektiv, og resultatet ble helt supert. Det virker som om hun virkelig bryr seg, og vil det beste for deg. Tenkt om alle tannleger var som henne, da ville alle gått rundt og smilt med perfekte tenner, og de vil ikke grue seg til å gå til tannlegen. Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Min beste tannlegeopplevelse noensinne

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Mirza er en fantastisk tannlege! Hun gir vennlig og tydelig informasjon, og en supereffektiv og trygg gjennomføring av behandlingen. Jeg måtte fjerne en visdomstann og ble tatt hensyn til og tatt vare på underveis, samtidig som hun gjorde inngrepet unna effektivt og skikkelig. I tillegg er hun så snill og vennlig, og ivaretar deg om du er engstelig for sprøyter eller større inngrep. Virkelig dyktig og anbefales på det varmeste!

En ivaretagende, beroligende og veldig dyktig tannlege!!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg gruer meg alltid for å gå til tannlegen. En skrekk som ligger der fra gammelt av. Men med tannlege Kurdistan Mirza føler jeg meg veldig godt ivaretatt. Hun er beroligende, og spør meg hele tiden om det går bra, så jeg føler meg veldig trygg. I tillegg er hun veldig dyktig!

Vennlig og trygg tannlege som virkelig ha hjulpet meg

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Hun er en svært dyktig og trygg tannlege. Jeg har slitt med tannlegeskrekk siden jeg var liten og har hatt mye problemer med tennene. Over 10 tannlegebesøk i år har endelig gjort at jeg kan smile igjen. Dette er kun takket være henne. Stort pluss at hun alltid er svært tilgjengelig og svarer på telefonen dersom jeg har spørsmål. Har ringt kl. 18 på en lørdag og fått lov til å komme inn tidlig på morgningen dagen etter. Det er hva jeg kaller service.

Kommer helt klart til fortsette å gå til henne!