Kurdistan Mirza

Kurdistan Mirza er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kurdistan Mirza

Høy faglig kompetanse

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Med bakgrunn som lege i spesialisering på et offentlig sykehus i Oslo vil jeg trygt anbefale tannlege Kurdistan Mirza til andre pasienter. Hun er faglig svært kompetent, og har en individualisert tilnærming til sine pasienter. Jeg følte meg trygg og godt ivaretatt hos henne. Hun var godt forbredt, og jeg fikk god informasjon både før, under og etter prosedyren. Hun tar seg god tid til pasientene sine og er oppdatert innen sitt fagfelt.

Dersom du ser etter en tannlege som er faglig dyktig og prioriterer pasientens behov så er Kurdistan Mirza den tannlegen jeg på det sterkeste vil anbefale.

Fantastisk tannlege.

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Supersnill, grei og veldig veldig flink. Hun tar godt vare på pasienten og får deg til å føle avslappet og komfortabel.

Omsorgsfull og dyktig tannlege!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Førsteinntrykket veldig bra, ble tatt veldig godt i mot av både tannlege og assistenter. Rent og behagelig atmosfære.
Jeg er i utgangspunktet engstelig for å gå til tannlegen, men hun klarte å berolige meg godt med hennes fine vesen. Fjernet 4 visdomstenner hos henne og alt gikk profesjonelt og fint for seg. Glad for å ha funnet en tannlege jeg kan beholde i mange år til. Anbefales på det sterkeste!

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Kurdistan Mirza er virkelig den beste og hyggeligste tannlegen jeg har gått til. Jeg anbefaler henne fordi hun er veldig profesjonell og dyktig, og fordi hun sørger for at hele opplevelsen blir trygg og smertefri. Kurdistan opererte ut visdomstannen min, noe jeg har hørt kan være vondt, men jeg kjente ingenting og hun gjorde hele opplevelsen veldig mye bedre! Tusentakk for super service.

Veldig, veldig dyktig tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Hyggelig, omtenksom, effektiv og ikke minst en veldig dyktig tannlege. Tar deg godt i mot, også de andre på tannlegesenteret.