Kurdistan Mirza

Nydalen Tannlegesenter AS

2017

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Nydalen Tannlegesenter AS Priser mangler

Kurdistan Mirza er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kurdistan Mirza

Fantastisk tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Akutt time på en lørdag, veldig rolig å behagelig. Trakk en visdomstann raskere og helt fritt for smerter på null komma niks! Kan virkelig anbefales

Profesjonell, omtenksom, trivelig

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Kurdistan gjorde at jeg følte meg trygg og rolig under behandlingen. Jeg er takknemlig for et tannlegebesøk med gode råd, knirkefri behandling og hyggelig personell.

Beste tannlegen og mennesket jeg har møtt på åresvis

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har litt tannlegeskrekk uten at jeg vet hvorfor, men jeg føler meg trygg hos Mirza. Hun er ekstremt dyktig og sørger for beste behandling og oppfølgning!
Jeg var utsatt for traume, og på søndag kveld hjalp hun meg masse på vakt og overtid, og igjen påfølgende uke. Jeg bytter til henne som fast tannlege, uten tvil.

Anbefales!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Kurdistan er utrolig dyktig. Hun vet hva hun gjør og tar seg god tid på å forklare og informere om alt hun gjør. Hun tar alle problemer seriøst og forklarer hvorfor det dukker opp og hvordan unngå det. Jeg har lenge hatt problemer med en tann, noe jeg trodde var hull, men tidligere tannleger har bare sagt at det er ikke noe hull og ikke brydd seg. Kurdistan løste mysteriet og forklarte at det er syreskade jeg har fått. I tillegg har jeg gått rundt med lim(?) fra reguleringen i over 10 år og ingen tannleger jeg har besøk i etterkant, har tatt seg tid til å fjerne limet, før Kurdistan tok det initativet! Du føler deg virkelig ivaretatt av henne. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Fantastisk flink tannlege som ivaretar pasienten godt! Anbefaler alle som har tannlegeskrekk å oppsøke Kurdistan. Hun er effektiv, men forhaster seg ikke, forsikrer seg alltid om man er klar og det er alltid lov å ta en pause om det blir for mye.