Kurdistan Mirza

Nydalen Tannlegesenter AS

2017

Nydalen Tannlegesenter AS Priser mangler

Nydalen Tannlegesenter AS Telefonnummer22 23 03 0322 23 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandakerveien 114 B 0484 Oslo
Kurdistan Mirza er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kurdistan Mirza

Veldig flink lege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg knakk en bit av tanna mi, og kom i kontakt med Kurdistan Mirza. Hun tok meg veldig godt imot og fikset dette veldig raskt uten noen problemer.

Verdens dyktigste og snilleste tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Ubeskrivelig flink og dyktig tannlege! Ble veldig godt tatt vare på. Tannlege Kurdistan Mirza bruker god tid til å forklare og gi diagnoser samt sette tiltak. Hun er min faste tannlege og er absolutt en tannlege som jeg alltid vil oppsøke når det trengs. Anbefales på det sterkeste

Vennlig, imøtekommende, profesjonell og flink

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Hos Kurdistan Mirza følte jeg meg sett og hørt. Jeg har et veldig dårlig tilfelle av tannlegeskrekk på grunn av dårlige erfaringer med tannleger tidligere, men fra begynnelsen etter å ha møtt og snakket med Kurdistan følte jeg meg avslappet, trygg og tatt godt vare på. Hun er ikke bare en varm og vennlig person, men også en svært kompetent tannlege som er profesjonell og dyktig. Jeg føler meg veldig heldig å ha funnet henne og å ha henne som min tannlege. Jeg gir henne min beste anbefaling.

Den beste tannlegen jeg besøkt på lenge!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Selv om det var litt vanskelig å finne tid, var Mirza veldig imøtekommende og fant en løsning. Hørte veldig nøye etter og lyttet til meg, hvis det var vondt/ ising i tennene ved undersøkelse.

Topp opplevelse på Nydalen Tannlegesenter

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Kjempe flink, profesjonell, og trygg i jobben sin. Jeg er skikkelig fornøyd med Mirza, og kommer gå tilbake til henne neste gang jeg trenger en behandling.