Kurdistan Mirza

Autorisasjon (2017)

Nydalen Tannlegesenter AS Priser mangler

Kurdistan Mirza er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kurdistan Mirza

Den eneste tannlegen du går til!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

En tannlege med en mer empatisk, faglig og profesjonell tilnærming skal du lete langt og lenge etter!

Fortvilet, hjelpeløs og med enorme smerter i kjeven nølte hun ikke ett sekund med å avsette tid til meg, selv med en svært tettpakket timeplan – dette kaller man å gå ’above and beyond’ for sine pasienter!

Jeg har ikke tannlegeskrekk og etter første behandling hos Kurdistan forblir dette fortsatt ikke en reell ting – hos henne er du i trygge hender (og hun viker heller aldri unna for en utfordring heller), for hun forklarer hva hun gjør og hvorfor hun gjør det under hele behandlingen.

Jeg kan uten tvil anbefale Kurdistan som din neste (og eneste) tannlege på det ABSOLUTT VARMESTE!

Veldig bra service

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

En fantastisk service. Tannlegen ringte meg tilbake etter tapt anrop fra meg før åpningstid på lørdags morgen. Hadde tannverk og min faste tannlege var ikke åpen åpen lørdager. Her fikk jeg time samme dag. Veldig fornøyd med behandlingen og oppfølgningen

Når tannlegeskrekken forsvant :-)

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg hadde et hull og gruet med fryktelig mye til å få dette fikset. Helt til jeg for første gang var på Nydalen Tannlegesenter V/ Kurdistan Mirza

Det ble gitt rett mengde / styrke bedøvelse for å fikse hullet, hele prosessen gikk alt i alt veldig bra.

Kan uten tvil anbefale tannlege Kurdistan Mirza videre.

Takk for en hyggelig og profesjonell opplevelse! :-)

Kurerte tannlegeskrekken min

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Tusen takk for at du kurerte tannlegeskrekken min! Jeg har måttet bli lagt i narkose ved tidligere behandlinger, men nå følte jeg meg så trygg og ivaretatt i tannlege stolen at jeg sa ja til å fikse hullet med en gang , takk!:)

Verdens beste tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Tusen hjertelig takk for en god og profesjonelt behandling. Dr. Kurdistan er beste tannlegen jeg har vært borti en gang. Rolig, synlig og ikke minst dyktig i faget sitt. Anbefaler alle på det sterkeste.