Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Kurda Mirza

Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Om

Kurda Mirza er utdannet tannlege fra Universitetet i Bergen. Hun har flere års erfaring og har startet Nittedal Tannlegesenter fra bunnen. Hun er eier og daglig leder av klinikken.

Kurda er kjent for å jobbe mye og stå på for sine pasienter. Hun brenner for at pasienter skal gå smilende ut etter endt besøk, og for at ansatte skal ha en trivelig arbeidsplass.

Kurda er også utdannet i odontofobi og tilbyr lystgassbehandling til sine pasienter. Hun kan også tilby medisinsk og kosmetisk behandling med botox.

Autorisasjon (2017)

Tilleggskompetanse

Eksamen odontofobi

Kurda Mirza er tannlege i Nittedal

Siste vurderinger av Kurda Mirza

Norges beste tannlege 🤍

Klinikk: Nittedal Tannlegesenter Skrevet

Jeg har så utrolig mye tannlegeskrekk, men hver gang jeg har time hos Dr. Kurda Mirza så gleder jeg meg! Frykten man pleier å ha til vanlig er ikke der🦷🤓

Jeg anbefaler alle som har tannlegeskrekk eller til og med ikke har. Dra til henne for hos henne vil du få en utrolig god behandling, smertefritt og en fantastisk opplevelse!

Hun er en utrolig god, snill og tålmodig person. Ikke minst verdens beste Tannlege uten tvil😍😍

Meget fornøyd med behandlingen

Klinikk: Nittedal Tannlegesenter Skrevet

Kurda er helt fantastisk tannlege med høy kvalitet av service, kunnskap og behandle med stort hjerte. anbefale sterkt på Nittedal Tannlege senter.

Uten tvil landets beste tannlege!

Klinikk: Nittedal Tannlegesenter Skrevet

Kurda er helt klart en ekspert på sitt felt, og lidenskapen hennes for tannbehandling er tydelig i alt hun gjør. Hennes profesjonalitet, ekspertise og lidenskap for arbeidet hennes er virkelig uten like, og jeg vil anbefale henne til alle som trenger tannpleie. Tannlegekontoret er moderne og renslig, men det som virkelig skilte seg ut var nivået av profesjonalitet og ekspertise demonstrert.

Jeg ble virkelig imponert over graden av omsorg og oppmerksomhet jeg fikk under avtalen. Kurda tok seg tid til å forklare alt for meg og svare på alle spørsmålene mine, noe som ga meg tillit til hennes evner og roet tannlegeskrekken min

Beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Nittedal Tannlegesenter Skrevet

Kurda er 100% der for pasienten og bruker tiden godt. Hun er tilstede, dyktig, informere deg om skader, hva hun skal gjøre og veien videre.

Jeg har aldri vært glad i tannlegebesøk og det er heller ikke min favoritt den dag idag, men Dr.Kurda gjør det langt enklere for de med tannlegeskrekk.

Anbefaler henne gang på gang til alle jeg kjenner.

Hilsen Fotografen

Veldig flink lege, Kurda

Klinikk: Nittedal Tannlegesenter Skrevet

Viste seg at jeg kanskje har ekstremt legeskrekk når jeg ligger under stolen skalv som en unge,og skal bli trukket to visdomstenner av Kurda. Men hun var veldig flink og sjekket meg heletiden og spør om jeg har det bra. Hele prosessen gikk veldig bra og jeg fikk tydelig pleieråd om hva jeg skulle gjøre hjemme etter. Følte under hele besøket at jeg ble godt tatt vare på. da jeg kom på døra til jeg skulle gå ut igjen.
Meget hyggelig ansatter der, flinke og renslig i lokal. Har anbefalt familier og venner om å dra hit.