Profilbilde av tannlege Pål Kristoffersen

Pål Kristoffersen

Profilbilde av tannlege Pål Kristoffersen

Autorisasjon (2018)

Oppsal tannlegesenter Telefonnummer67 49 06 6067 49 06 ...
Haakon Tveters vei 90 0686 Oslo
Pål Kristoffersen er tannlege i Lillestrøm og Oslo

Siste vurderinger av Pål Kristoffersen

Utrolig dyktig tannlege!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Pål er svært dyktig, nøyaktig og strukturert. Han gikk svært grundig til verks og laget en håndfast plan i forhold til videre behandling. Han var fleksibel på hvilke tidspunkt da han jobber både dag og kveld i løpet av en uke. Han er også svært vennlig og hyggelig å forholde seg til. Samtidig opplevde jeg han som konkret når det kom til mine problemstillinger og ærlig rundt totalpris. Han er også svært oppdatert når det kommer til nye behandlingsalternativer. Med bakgrunn i dette så kommer jeg definitivt til å bruke Pål igjen!

Dyktig og nøye tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Pål er en meget dyktig og behagelig tannlege. Han tar seg god tid til undersøkelse og kommuniserer godt. I forhold til andre tannleger jeg har vært hos virker det som han forstår mer hvordan pasienten har det og tar hensyn.

Anbefales til alle på det sterkeste !

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Pål er en veldig vennlig tannlege som var rolig, behagelig og vi hadde en god dialog gjennom hele behandlingen! Han informerte om alt han gjorde og møtte meg med et varmt smil. Gjorde hele tannlegeopplevelsen til en fin opplevelse da jeg har opplevd tannleger tidligere som er for hardhendte og lite hyggelig. Resultatet ble plettfritt - med andre ord; jeg anbefaler Pål på det sterkeste !

En tannlege jeg kan varmt anbefale

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

En behagelig og dyktig tannlege som gjør en grundig behandling. Jeg har vært hos mange tannleger, men han er den beste jeg har hatt til nå.
Han har hele tiden fokus på at jeg skulle ikke ha det vondt eller ubehagelig. Jeg har litt tannlegeskrekk men skrekken gikk bort kort tid etter behandling hos Pål. Han fikk meg til å bli trygg og føler jeg kan gå oftere til tannlegen. Han satt av mange timer for behandlingen siden jeg skulle rotfylle, og det var aldri snakk om å bli raskt ferdig. Kundefokus og kvalitet merket jeg var viktig for ham.
Videre jeg ble meget positivt overrasket over prisen mot alle de timene jeg hadde vært inne hos ham. Så her føler jeg fikk mye for pengene for å si det sånn.
Behandlingen var en løs fortann og rotfylling av en annen tann. Han var veldig påpasselig med å si at noe av behandlingen skulle dekkes av Helfo.
Han jobber også noen kvelder i uken, slik at man gjøre behandlingen etter jobb noe jeg gjorde og som passet veldig bra.
Alt i alt, en tannlege som er flink og hensynsfull til en god pris. Jeg kan bare gi toppscore her med tanke på andre tannlegeopplevelser jeg har hatt.