Profilbilde av tannlege Pål Kristoffersen

Pål Kristoffersen er tannlege i Lillestrøm

Siste vurderinger av Pål Kristoffersen

En veldig god tannlege!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Det er en dyktig, tålmodig og flink tannlege. Jeg har fått en god pris. Jeg kommer gjerne tilbake ved en senere anledning.

Anbefaler Pål på det sterkeste

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

I mitt liv har jeg truffet mange tannleger, både i Norge og i utlandet. Hos ingen av dem følte jeg meg så komfortabel som i timer hos Pål. Han tar seg tid til pasienten, noe som jeg med større behandlingsbehov setter stor pris på. Jeg blir veldig påvirket hvis leger rundt meg stresser på jobb. Det gjør ikke han. Han er rolig, empatisk og ikke minst dyktig. Forklarer alt han gjør, forklarer hva veien videre blir og ikke foreslår unødvendige ekstra behandlinger bare å få penger.

Jeg kom til ham uten at jeg har kjent ham fra før eller har hørt om ham før. Og han fikk tilliten min fort. Jeg visste jeg var i gode hender. Tre måneders behandling av to kompliserte tenner gikk kjempebra. Han hadde ikke en lett oppgave, men han mestret det utrolig godt. En ting jeg likte spesielt godt var at han alltid dobbeltsjekket om alt var i orden.

Etter min mening virker det slik at det å være en tannlege er ikke bare et yrke for Pål, men et kall.

Beste tannlege for meg med kraftig krystallsyke :)

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Valgte Nydalen tannlegesenter fordi mannen min hadde vært veldig fornøyd her tidligere.

Jeg har ikke tannlegeskrekk, men måtte bytte fyllinger når jeg var langvarig svimmel med sterke symptomer.

Hadde gruet meg og utsatt lenge av alle «skrekkhistoriene» om pasienter som opplever manglende kunnskap og dermed forverring av krystallsyke ifbm tannlegebesøk.
For meg kunne tannlege bety uutholdelig svimmelhet, og ras av nye krystaller (tannlege er kjent trigger mtp bruk av grov vibrasjon og liggestilling).

Pål kom med løsninger og forslag som tydet på at han forstår «triggerne», og la til rette for absolutt alt jeg ønsket og trengte.
Han brukte bare fine bor, og lot meg unngå å ligge langt nede som eget forslag. Det fungerte helt topp, ble ikke dårligere underveis eller etterpå.

Han er rolig, betryggende og jeg kan vel egentlig ikke tenke meg noe som kunne vært bedre for pasienter med større helsemessige behov eller angst for tannlegebesøk.

Også resepsjonisten var helt super på service og tilrettelegging.

Superfornøyd med alt, kommer til å gå hit igjen.

Har hatt en tannlege tidligere som var helt OK når jeg var svimmelfri og uten redsel for tannlege - men jeg må si besøket hos Pål og Nydalen tannlegesenter var en langt bedre opplevelse på forståelse og service.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Har hatt tannlegeskrekk hele livet.
Ikke vært hos tannlege på 10 år. Fant Nydalen tannlegesenter på nett.
Fikk time hos Pål, en veldig behagelig tannlege som forteller alt grundig om hva som skal gjøres.
Nå har jeg ikke tannlegeskrekk lenger, takket være han.
Anbefales på det sterkeste

Utrolig dyktig tannlege!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Pål er svært dyktig, nøyaktig og strukturert. Han gikk svært grundig til verks og laget en håndfast plan i forhold til videre behandling. Han var fleksibel på hvilke tidspunkt da han jobber både dag og kveld i løpet av en uke. Han er også svært vennlig og hyggelig å forholde seg til. Samtidig opplevde jeg han som konkret når det kom til mine problemstillinger og ærlig rundt totalpris. Han er også svært oppdatert når det kommer til nye behandlingsalternativer. Med bakgrunn i dette så kommer jeg definitivt til å bruke Pål igjen!