Bestill time

Profilbilde av tannlege Maaz Sheikh Ahmad

Bestill time

Komplett undersøkelse
Pris: 1290 kr

Komplett undersøkelse er en munn- og tannhelsesjekk som trengs for å kartlegge ditt behandlingsbehov og gi deg et prisoverslag på eventuell behandling.

Besøket inkluderer også veiledning for bedre tannhelse, tannrens og inntil 4 røntgenbilder.

I dag 5. mai I morgen 6. mai Tir 7. mai Ons 8. mai Tor 9. mai

Autorisasjon (2020)

Tilleggskompetanse

Usynlig tannregulering

Maaz Sheikh Ahmad er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Maaz Sheikh Ahmad

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Linderud Tannklinikk og Tannlegevakt Skrevet

Omtenksom tannlege som sørger for at du har det bra under hele behandlingen, spør ofte hvordan det går med meg (pasienten) underveis. Dyktig fagperson, forklarer og utreder de beste alternativer med pasienten og kommer med genuine og ærlige råd.
Og ikke minst, effektiv tannlege som får jobben gjort raskt, smertefritt og med høy kvalitet. Kjempe fornøyd pasient!

Dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Linderud Tannklinikk og Tannlegevakt Skrevet

Tannlegen Maaz er dyktig og imøtekommende. Han tar seg tid til å kommunisere og viser at han bryr seg.
Jeg fikk fjernet en visdomstann og er veldig fornøyd med behandlingen underveis. Jeg fikk også gode råd etter, som gjorde at ubehaget etter fjerningen var mye mindre enn forventet.

Verdens beste tannlege!

Klinikk: Linderud Tannklinikk og Tannlegevakt Skrevet

Tannlegen Maaz er profesjonell, blid, dyktig og imøtekommende. Han tar seg tid til å lytte og kommuniserer godt med pasienten. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig og omtenksom tannlege

Klinikk: Linderud Tannklinikk og Tannlegevakt Skrevet

Jeg fikk utført en større behandling av Maaz.
Jeg har moderat tannlegeskrekk, så har alltid vegret meg og vært engstelig for å dra til tannlegen. Det fører ofte til at jeg utsetter tannlegebesøk og problemet blir større enn nødvendig.
Ble anbefalt denne tannlegen av en venninne og bestemt meg for å reise inn til Oslo, selvom jeg bor et godt stykke unna. Det var virkelig verdt det!
Kjempe dyktig, og omtenksom tannlege som gjorde tannlegebesøket så behagelig som overhodet mulig! Jeg informerte om at jeg var litt engstelig,og fikk beskjed om at vi kunne ta flere pauser og at jeg skulle si ifra om noe var ubehagelig. Han ga god informasjon på forhånd og forklarte hva han skulle underveis. Jeg skjønte at jeg var i gode hender når jeg ikke en gang kjente stikket når bedøvelsen ble satt inn! Jeg kan heller ikke utsette han for noe når det gjelder kvaliteten på arbeidet, han gjorde en kjempe jobb og virket dyktig og trygg i sitt fagfelt.
Jeg kan virkelig anbefale Maaz på det sterkeste!

Veldig fornøyd!

Klinikk: Linderud Tannklinikk og Tannlegevakt Skrevet

Kjempefornøyd. Kom over tannlegen ved en annonse på facebook. Rent og pent lokale, veldig hyggelige og effektive.