Bestill time

Profilbilde av tannlege Maaz Sheikh Ahmad

Bestill time

Komplett undersøkelse
Pris: 1290 kr

Komplett undersøkelse er en munn- og tannhelsesjekk som trengs for å kartlegge ditt behandlingsbehov og gi deg et prisoverslag på eventuell behandling.

Besøket inkluderer også veiledning for bedre tannhelse, tannrens og inntil 4 røntgenbilder.

I dag 25. apr I morgen 26. apr Lør 27. apr Søn 28. apr Man 29. apr

Autorisasjon (2020)

Tilleggskompetanse

Usynlig tannregulering

Maaz Sheikh Ahmad er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Maaz Sheikh Ahmad

Dedikert og energisk

Klinikk: Linderud Tannklinikk og Tannlegevakt Skrevet

God pedagog. Lærer deg det du trenger mtp ditt tannstell og får deg til å følge opp det som han lærer deg.

Dyktig, hyggelig og serviceorientert tannlege

Klinikk: Linderud Tannklinikk og Tannlegevakt Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på 5 år da jeg dro til Linderud Tannklinikk for vanlig tannsjekk. Der ble jeg møtt av tannlege Maaz. Han var veldig hyggelig, forklarte grundig skadeomfanget tennene mine hadde blitt utsatt for i alle årene uten regelmessig tannsjekk, og foreslo en plan for behandlinger. Jeg har nå vært hos tannlege Maaz snart 5 ganger, og er veldig fornøyd med sluttresultatet av behandlingene. Han er i tillegg veldig god på å forklare deg gjennom prosessen, og tar hensyn for sprøyteskrekk. Kan anbefale han på det varmeste om du ønsker en dyktig, hyggelig og serviceorientert tannlege.

Maaz Sheikh veldig flink tannlegen

Klinikk: Linderud Tannklinikk og Tannlegevakt Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med behandlingen jeg fikk av tannlegen Maaz Sheikh.
Han gjør en bra bra og han passer på at pasienten har det bra. Utrolig flink med jobben sin.

Utrolig profesjonell og hyggelig

Klinikk: Linderud Tannklinikk og Tannlegevakt Skrevet

Tannlege Maaz er en av de mest profesjonelle tannlegene jeg har vært borti. Jobben han gjør er helt utrolig. Og jeg som til ellers hater å besøke tannlege, hadde ikke lenger tannlege angst ved å ha han som min tannlege.

Maaz er en dyktig og snill tannlege

Klinikk: Linderud Tannklinikk og Tannlegevakt Skrevet

Jeg ble svært god tatt imot av tannlege Maaz da jeg kom til ham med mine vonde tenner. Han var en positiv og imøtekommende person, som var presis og flink med hendene sine, og som gjorde alt han kunne for at det skulle bli en god opplevelse for meg under behandlingen. Det ble det også, og jeg likte spesielt godt at han snakket med meg underveis i behandlingen, hørte hvordan jeg hadde det og tok meg med på de ulike problemstillingene og vurderingene av videre forløp.