Profilbilde av tannlege Adel Khairy

Adel Khairy

Profilbilde av tannlege Adel Khairy

Om

Adel Khairy er en erfaren tannlege som har studert i Bergen og har opparbeidet seg omfattende kunnskap og ferdigheter innen tannhelse. Han kan gjennomføre de fleste typer tannbehandlinger, som fjerning av visdomstenner, behandling med Invisalign-tannregulering og estetisk tannpleie.

Et av Adels viktigste prinsipper er å inkludere pasientene i beslutningsprosessen angående deres tannbehandling. Han verdsetter kommunikasjonen med pasientene og tar seg god tid til å lytte til deres behov og bekymringer.

Adel har også spesialisert seg på å behandle pasienter med tannlegeskrekk. Han har empati for disse pasientene og tilbyr beroligende teknikker og, ved behov, narkose for å sikre en avslappet og komfortabel tannbehandling.

I tillegg til sin omfattende tannlegekompetanse har Dr. Adel Khairy en interesse for fotografi og har studert matematikk og fysikk.

Med Adel som tannlege kan du være trygg på at du vil motta personlig tilpasset tannpleie av høy kvalitet. Besøk ham i dag og opplev den omsorgsfulle og profesjonelle tilnærmingen som har gjort ham til en pålitelig og trygg tannlege.

Autorisasjon (2020)

Adel Khairy er tannlege i Eidsvoll

Siste vurderinger av Adel Khairy

En fantastisk tannlege!

Klinikk: Nittedal Tannlegesenter Skrevet

Dette er en den beste tannlegen jeg har møtt, han er rolig, betryggende og forsiktig! Jeg har tannlegeskrekk, men med Adel er det mye mindre skummelt, og jeg føler meg trygg og ivaretatt!

Takk for god behandling.

Klinikk: Nittedal Tannlegesenter Skrevet

Jeg byttet tannlege i godt voksen alder. Det ble Adel.
Et meget godt valg:
Rolig, flink til å informere underveis, effektiv og hyggelig. Vi ble enige om å sees igjen om 1 år.

Tannlege med god kompetanse.

Klinikk: Nittedal Tannlegesenter Skrevet

Etter mange år med tannproblematikk besøkte jeg Adel, han konstaterte fort at grunnen til jeg hadde en del problemer var grunnet en tannhelsesykdom (vært hos tre andre tannleger som ikke har sett dette tidligere). Nå er vi godt igang med å ordne opp i tennene, med refunsjon fra helfo. Adel er rolig og hyggelig, tar seg tid til å forklare og roe meg ned. Veldig fleksibel med tidene og ikke minst forteller han hva prisen er! Anbefales på det sterkeste!

Beste tannlegen

Klinikk: Nittedal Tannlegesenter Skrevet

Rolig, dyktig, omtenksom tannlege!! Flink til håndtere tannlegeskrekk. Anbefales på det sterkeste! Meget fornøyd!

Tannlegen for oss med tannlege skrek👨🏽‍⚕️

Klinikk: Nittedal Tannlegesenter Skrevet

Jeg hadde utsatt behandling av to hull i mange mange år pga tannlegeskrekk. Når begge tenne knakk måtte jeg tilslutt oppsøke tannlege. Heldigvis fikk jeg Adel. Han brukte god tid, og spurte alltid når jeg var klar for å fortsette. jeg følte meg alltid trygg i stolen hans. Han fortalte alltid hva vil skulle, hva ting ville koste. Alt var veldig forutsigbart og trykt! Jeg kan virkelig anbefale Adel! Spesielt til de med tannlegeskrekk. Han har også stort fokus på at behandlingen skal være smertefri, noe det også er!🤩