Profilbilde av tannlege Adel Khairy

Adel Khairy

Profilbilde av tannlege Adel Khairy

Om

Adel Khairy er en erfaren tannlege som har studert i Bergen og har opparbeidet seg omfattende kunnskap og ferdigheter innen tannhelse. Han kan gjennomføre de fleste typer tannbehandlinger, som fjerning av visdomstenner, behandling med Invisalign-tannregulering og estetisk tannpleie.

Et av Adels viktigste prinsipper er å inkludere pasientene i beslutningsprosessen angående deres tannbehandling. Han verdsetter kommunikasjonen med pasientene og tar seg god tid til å lytte til deres behov og bekymringer.

Adel har også spesialisert seg på å behandle pasienter med tannlegeskrekk. Han har empati for disse pasientene og tilbyr beroligende teknikker og, ved behov, narkose for å sikre en avslappet og komfortabel tannbehandling.

I tillegg til sin omfattende tannlegekompetanse har Dr. Adel Khairy en interesse for fotografi og har studert matematikk og fysikk.

Med Adel som tannlege kan du være trygg på at du vil motta personlig tilpasset tannpleie av høy kvalitet. Besøk ham i dag og opplev den omsorgsfulle og profesjonelle tilnærmingen som har gjort ham til en pålitelig og trygg tannlege.

Autorisasjon (2020)

Adel Khairy er tannlege i Eidsvoll

Siste vurderinger av Adel Khairy

Han er bra tannlege.

Klinikk: Nittedal Tannlegesenter Skrevet

Jeg anbefaler Adel til de som er redde for tanntrekking ,fordi jeg selv er veldig redd for tanntrekking, men nå har jeg 2 av tennene mine operert av Adel og jeg er fornøyd med arbeidet hans og jeg kjente ingen smerter.

En virkelig god tannlege

Klinikk: Nittedal Tannlegesenter Skrevet

Dr Adel er diktig, rolig, profesjonell og villig til å gjøre sitt beste. Han forklarer behandlingsprosedyren og prisen på forhånd. Jeg anbefaler ham på det sterkeste.

Tannlegen for oss med tannlegeskrekk💞

Klinikk: Nittedal Tannlegesenter Skrevet

Etter å ha utsatt tannlegebesøk i laaaang tid, ble det selvsagt akutt😔 fikk time raskt så trengte ikke å grue meg så lenge. Forklarte hva jeg trengte for å komme meg gjennom behandlingen. God informasjon underveis og opptatt av at ingen skal ha smerter i hans tannlegestol. Gode råd om tannhelse og tilbud om fast oppfølging. Anbefales

Anbefaler Adel!

Klinikk: Kløfta Tannhelsesenter Skrevet

Adel er rolig og behagelig og tar den tiden som trengs for at man skal få en god opplevelse. Har tannlegeskrekk som mange andre etter skoletannlegen og etter tannregulering. Men hos Adel greier jeg å gjennomføre behandlingene som trengs. Han spør hele tiden om det går bra og hører når man trenger en pause. Anbefaler Adel på det varmeste.

Nå kan jeg også gå til tannlegen igjen !!!

Klinikk: Kløfta Tannhelsesenter Skrevet

Etter mange (veldig mange år) fikk jeg mannet meg opp til å bestille en tannlegetime. Søkte på nett etter tannlegebehandling under full narkose, og fikk opp Kløfta Tannhelsesenter. Ringte dit, og traff på verdens hyggeligste dame. Etter en liten prat, hadde jeg fått time. Da dagen kom, ble jeg møtt av den samme hyggelige damen, som henviste meg til min nye tannlege, Adel. Mer rolig og hyggelig mann skal man lete lenge etter. Her ble absolutt alt forklart i minste detalj hva som skulle gjøres, hvordan og hva kostnadene ville bli. Jeg ble hele tiden spurt om det var greit for meg. Og det beste var, da han sa at jeg skulle aldri ha det vondt i den tannlegestolen. Og det hadde jeg heller ikke. Kan anbefale denne tannlegen av hele mitt hjerte. Han tar deg på alvor. Han hører på deg, og tar hensyn til det du måtte slite med av tannlegeskrekk fra barndommen. Så dere, ring å bestill time hos Adel. Lykke til.