Awais Aslam

Awais Aslam er tannlege i Lørenskog

Siste vurderinger av Awais Aslam

Dårlig kommunikasjon

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

Forsøkte Aslam siden min primære tannlege er sykemeldt. Aslam utførte grei behandling, men var veldig dårlig i kommunikasjonen under selve behandlingen. Han gikk ut av rommet flere ganger for å ta telefoner på sin private telefon. Følte meg veldig utrygg i stolen når jeg ikke fikk noe informasjon verken før, underveis eller etter endt behandling. Kommer ikke tilbake til ham..

Terningkast 6

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

Awais Aslam.. Var helt rå og så flink. Anbefales på det sterkeste hvis man har litt angst for tannlege❤️

Flink, rolig og trygg tannlege.

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

Flink til å følge med på pasienten. Om man ønsker/trenger mer bedøvelse, eller en kort pause.
En profesjonell tannlege. Han gjør god jobb med tennene. Jeg føler meg trygg i tannlegestolen hos han.

Veldig fornøyd!

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

Havnet hos Awais på en akutt time, svært fornøyd. Han brukte god tid, forklarte godt og var dyktig i sitt arbeid. Fortsetter fast hos han!

Verste!!!

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

I fjor vår var jeg på tannlegebesøk etter 7 år. Hadde mye tannlegeskrekk og av den grunn unngått tannlegetimer. Følte meg kjempe utrygg i forkant av timen. Men hadde blitt anbefalt av min samboer om å besøke denne tannlegeklinikken med dyktige tannleger.

Tvert imot, spør du meg! Fikk aldri beskjeder før noe ble satt i gang under behandling. Trakk ut en tann og fikk aldri beskjed i forkant av bedøvelsen. Veldig lite kontakt med tannlegen, han virket fraværende i tanker og tidspress. Følte ut som han bare ville skynde seg gjennom timen.
Dette bidro så klart til å opprettholde min utrygge følelse. Skal aldri tilbake dit igjen - værste fall er skrekken enda høyere nå enn siden.