Jabar Ali Shah

Jabar Ali Shah er tannlege i Lørenskog

Siste vurderinger av Jabar Ali Shah

Flink og nøye

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

Fikk akutt time i høst, da var den en krone som hadde falt ut, etter noen min så var det en liten fylling på plass. Måtte gå med den i 8 uker før kronene skulle festet. Etter en 1 time behandling gikk jeg ut fra tannlegen uten ubehag. Flink og nøye.

Dyktigste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

Jeg møtte Jabar første gang da jeg måtte inn på en akutt-time, siden det har jeg kun brukt han.
Han er så gjennomført profesjonell, dyktig, rolig, bruker humor der det passer seg og får deg virkelig til å føle deg trygg i tannlegestolen.
Jeg har ikke tannlegeskrekk, men syntes absolutt ikke det er gøy å være der, men Jabar gjør det hele til en fin opplevelse.
Han får min varmeste anbefaling.

Beste tannlegen

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

Kjempe fornøyd. Beste tannlegen. Hyggelig. Lytter til pasienten. Rolig og flink. forklarer godt. Tar det med ro.

En tannlege rik på kompetanse og et hyggelig smil!

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

Veldig takknemlig for å få time raskt rett før stengetid. Tannlege Jabar var tilstede, han forklarte godt, og utførte behandlingen som trengtes helt smertefritt. Han ble også igjen over normal arbeidstid uten å ta noe ekstra betalt for det. En skikkelig helt!

Veldig behagelig og smertefri behandling.

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

Jeg skriver dette for å uttrykke min oppriktige takk til deg Mr. Shah, og teamet rundt for å ha passet så godt på meg på torsdag. Å få trukket ut en visdomstann kommer aldri til å bli en hyggelig opplevelse, men du gjorde ditt beste for å sikre at det ble utført på en informert, profesjonell og smertefri måte. Det at du tok ut tid til å la meg stille spørsmål før, under og etter prosedyren var veldig betryggende. Du er en flink og behagelig tannlege. Jeg skulle ønske at jeg hadde møtt på deg tidligere, da hadde jeg ikke trengt å være så redd eller bli nervøs av å måtte dra til tannlegen. Takk for at du ringte meg opp for en oppfølgingssamtale i ettertid.

Tusen takk for alt.

Du får min varmeste og godeste anbefaling.