Jabar Ali Shah

Jabar Ali Shah er tannlege i Lørenskog

Siste vurderinger av Jabar Ali Shah

Funnet min nye tannlege!

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

En veldig dyktig, nøye og omsorgsfull tannlege som jeg er kjempeglad for å ha funnet !! Jeg føler meg alltid velkommen og godt ivaretatt hos ham. Jabar er flink til å skape en trygg og behagelig stemning, og passer spesielt godt til de som «kvier seg» for å ta turen innom tannlegen. Han viser deg verdighet som pasient ved å være hensynsfull og forklarende både før, under og etter behandlingen. Han skiller seg klart ut blant de tannlegene jeg har gått til tidligere, og får derfor min varme anbefaling. Takk for en veldig god opplevelse, og behandling med kvalitet!

Jeg kommer til å fortsette som pasient hos Jabar, og håper at han aldri flytter så langt at jeg ikke kan gå hos ham 😊

Den beste tannlegen hvis man har tannlegefrykt!

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

Etter mange år med ingen tannlegebesøk og skam over egen tannhelse skulle det ikke så mye til før tennene mine ga uttrykk for dette. Jeg møtte denne tannlegen ved tannlegevakten på skårer og han var veldig forståelsesfull, imøtekommende og trygg. Jeg gruer meg ikke lenger til å gå til tannlegen. Han er faglig dyktig, forsiktig og god til å forklare hva som skal gjøres. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt.