Gina Grøsland

Gina Grøsland er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Gina Grøsland

10/10

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Dette er en utrolig hyggelig og dyktig tannlege! Jeg har sterk sprøyteskrekk, og gruet meg ekstremt til bedøvelse ved tannfylling. Gina var både imøtekommende, beroligende og tålmodig, og dette er definitivt det roligste jeg har vært under en tannfylling.

Dr. Gina Grosland - Excellent Dentist, Superb Experience

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

I agree with the other reviews. Dr. Grosland speaks clear English, has a calm, professional demeanor and keeps you informed while in the chair. She is knowledgeable and competent in her skillset. I will continue to use Dr. Grosland as my primary dentist in the future. No complaints at all, she was wonderful!

Superhyggelig og flink

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Har vært hos Gina 2 ganger nylig, og en mer dyktig, tålmodig og hyggelig tannlege skal du jammen lete lenge etter! Veldig god til å lytte til mine behov og hun forklarer ting veldig godt og presist! Tipp topp tommel opp :)

Behagelig opplevelse

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Opplevde behandlingen som svært profesjonell. Det ble kommunisert hva som ble gjort under hele prosessen. Lærte også mye tenner og egen tannhelse.

Flink og imøtekommende

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Utrolig flink og sympatisk tannlege.
Følte meg godt ivaretatt.Gina fortalte hele tiden hva hun gjorde og var opptatt av om jeg hadde det bra under behandlingen. Kan anbefale henne på det sterkeste.