Bestill time

Profilbilde av tannlege Edvin Ruan

Bestill time

Undersøkelse (ny pasient)
Pris: 790 kr

Komplett undersøkelse inkl. røntgen, sjekk, rens, puss og polering.

I dag 9. mai I morgen 10. mai Lør 11. mai Søn 12. mai Man 13. mai

Om

Edvin Ruan er en engasjert og dyktig tannlege som er kjent for sin løsningsorienterte tilnærming og sitt fokus på behandling av høy standard. Med mastergrad i tannmedisin og norsk tannlegeautorisasjon er han dedikert til faglig utvikling. Han har vist en ekstra interesse for oral kirurgi. Hans arbeid er preget av oppmerksomhet til detaljer og en sterk orientering mot å levere behandlinger av topp kvalitet.

Edvin er flerspråklig, noe som gjør ham til en verdifull kommunikator i en mangfoldig praksis. Han snakker både norsk og kinesisk som morsmål, behersker engelsk flytende og har grunnleggende kunnskaper i ungarsk. Hans språkkunnskaper, kombinert med hans faglige dyktighet, gjør ham til en ettertraktet tannlege blant pasienter fra ulike bakgrunner.

Autorisasjon (2023)

Edvin Ruan er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Edvin Ruan

Kjempe flink tannlege

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

En veldig imøtekommende og profesjonell tannlege. Forklarer underveis hva han gjør og skaper trygghet for deg som pasient. Anbefales på det sterkeste.

Utrolig flink og lyttende.

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Han er kreativ og hører på pasienten, veldig høflig og smittende rolig. Veldig hyggelig og uvanlig bra tannlege!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Jeg har alltids vært litt redd for å gå til tannlegen, men tannlege Edvin gjør en god jobb med å få meg til å føle meg komfortabel. Han er veldig beroligende og forklarer underveis hva han gjør og hvorfor han gjør det. Han gir også gode råd om hva jeg selv kan gjøre for å forebygge tannsykdommer. Hvis det er en stund siden du har vært hos tannlegen eller til og med hvis du drar regelmessig, så anbefaler jeg sterkt tannlege Edvin!