Bestill time

Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar

Serviceinnstilte såvel som rimelige

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Etter uttallig mange tannlegebytter fikk Din Tannklinikk DA forsøket. Her har jeg blitt værende de siste 4-5 årene.

For meg som kunde er tilgjengelighet, pris og service de viktigste faktorene.
Din Tannklinikk DA har meget rimelige priser, skviser inn akutt time på dagen (til samme pris) og deres tannleger ivaretar meg som pasient med alvor.

Mine varmeste anbefalinger til Din Tannklinikk DA! Gi de et forsøk og du vil definitivt ikke angre!

Ikke tannlegen for meg

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

jeg er livredd tannlegen og har dermed ikke vært der på 5-6 år, så når jeg valgte tannlege sjekket jeg grundig her på legelisten. Jeg valgte denne klinikken pga anmeldelsene og rimelige behandlinger. Jeg fikk time relativt raskt og på passende tidspunkt for meg noe som er positivt, men selve opplevelsen min var IKKE god. Jeg var ekstremt tydelig på at jeg er veldig redd samtidig som jeg forklarte godt at jeg brekker meg veldig fort. Jeg opplevde ingen oppriktig empati eller forståelse for verken skrekken eller brekningsproblemet. Selve det å ta røntgen var helt forferdelig da han enten ikke viste hvordan han plasserte røntgen apparatet for en med liten munn eller rett og slett ga blanke i at jeg slet med brekninger. Han holdt på i sikkert 20 min for å få tatt to bilder og jeg måtte plassere den selv mens tårene rant. Bildene endte jo også så dårlig at jeg nekter å tro at han fikk et totalt bilde av hva jeg trengte av behandlinger. Jeg opplevde også gjennom dette at han ble irritert på meg for situasjonen, og han vurderte å gi opp bildene. Jeg er en person som trenger å få forklart ting spesielt når jeg er redd, og det fikk jeg ikke. Jeg prøvde å føle meg bedre med å prate og spørre men jeg fikk ikke svar. Han lukket ikke døren til rommet engang under undersøkelsen!

Alt i alt så gjorde ikke denne opplevelsen min skrekk noe bedre, jeg valgte å gå til en annen tannklinikk å ta undersøkelsen på nytt- noe som var den beste opplevelsen jeg har hatt. Angrer ikke et sekund. Ja, disse her er kanskje 200-400 kroner billigere på enkelte behandlinger. Men er du redd og trenger å bli ivaretatt og føler deg trygg hos tannlegen ville jeg gått et annet sted.

Positive er at de jeg valgte å gå til sa at selve fjerningen av tannstein var gjort grundig og bra.

Ville jobbet litt slik at alle pasientene uansett hvilken tannlege de kommer til opplever å få empati og forståelse, det å føle seg trygg når man er redd er det viktigste av alt.

Trygg og god tannbehandling

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Jeg kan trygt anbefale Din Tannklinikk og dr. Alkassar. Trygg, rolig og effektiv tannbehandling. Tannbehandlingen min, som inkluderte rotfylling, krone og fjerning av visdomsjeksel, gikk uten at jeg felte en eneste tåre. Hit kommer jeg igjen!

Den beste tannlegen jeg har hatt :-)))

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Han er veldig profesjonell lege som har gjort en god jobb!

Jeg følte meg trygg og ivaretatt. Min behandling tok litt lengre tid fordi jeg har trukket to visdomstenner, satt inn en tannbro og fått fem nye porselens kroner. Nå har jeg fått tilbake smilet mitt:-)))

Jeg anbefaler denne tannlegen på det sterkeste!

En profesjonell og effektiv tannlege

Klinikk: Alkassar Dhiya Yahya Ibrahim Skrevet

En tannlege man får tillit i. Han er rolig og hyggelig men jobber raskt og profesjonelt. Dette kombineres med et vennlig og effektivt sentralbord, fleksible åpningstider, moderne utstyr og hyggelige priser gjør at jeg anbefaler ham på det varmeste.