Pål Hermansen

Pål Hermansen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Pål Hermansen

Skuffet over ødeleggelsen

Klinikk: Tannlege Hermansen Skrevet

Hermannsen hadde satt inn en plastjeksel for noen år siden som jeg var fornøyd med . Så ble det et lite hakk i tannen og jeg gikk for å finne ut om det var noe jeg burde få ordnet - det var det ikke. Så han begynte å pusse med gammel tung pusseredskap - det kostet kr. 1270 men etter et par dager begynte plast tannen å falle ut i deler ! Det var ille og ikke smart å pusse en plast tann , jeg gikk tilbake uten å få noen konklusjon på problemet ! Fannt heldigvis en bra tannlege med en gang og fikk vekk problemet som var oppstått.

Fantastisk flink

Klinikk: Tannlege Hermansen Skrevet

Etter å ha gått med "noe" i tennene i et halvt år og vært innom både lege og tannleger uten å få hjelp fordi de ikke skjønte det så fant jeg Pål. Da fikke jeg ikke bare hjelp, men veldig god hjelp. Kunnskapsrik og flink tannlege.

Den dyktigste og koseligste

Klinikk: Tannlege Hermansen Skrevet

Jeg er nervøs for tannlegen, men ikke når jeg skal til Pål. Pål er flink, varsom og kunnskapsrik. Han snakker om tennene som en del av kroppen og vil prøve det meste før han går til inngrep. Anbefaler Pål på det varmeste. Han er ganske populær så det kan ta litt tid å få time, men han er verdt det.

Trygg og svært dyktig

Klinikk: Tannlege Hermansen Skrevet

En av få jeg har latt ordne mine tenner som jeg har følt meg 100% trygg på.
En kunnskapsrik tannlege utenom normalen, som forstår at tennene er en viktig del av kroppen, ikke bare kosmetisk.
Anbefales varmt.