Sverre Næsheim

Sverre Næsheim er tannlege i Tønsberg

Siste vurderinger av Sverre Næsheim

Fornøyd

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Jeg er generelt fornøyd etter noen gangers behandlinger. Ble sendt til kirurg for å trekke én tann, og spesialt i Drammen for å vurdere en tann som tidligere var rotfylt hos en annen tannlege, og som riktig vurdert hadde fått innvendig sprekk.
Han pleier å fjerne tannstein, og er mulig litt hardhendt der, men ellers er han veldig hensynsfull, så jeg tviler på at han er tung på labben hvis det ikke er nødvendig.

Og ja, de har også ringt meg for å høre hvordan det går ved minst ett tilfelle :)

Veldig fornøyd!

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Hos denne tannlegen i en del år nå og er svært fornøyd.

Han informerer om det han skal gjøre, gir meg bedøvelse hvis jeg vil ha det og sier fra på forhånd om at "neste gang må vi bytte ut de gamle fyllingene dine"

Han er den eneste helsearbeideren som har ringt meg på fredag ettermiddag for å høre hvordan det går! Det sier sitt!

Han er nok litt dyr, men i fht det jeg får igjen er jeg svært fornøyd.

Anbefales!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med Sverre. Han er svært kunnskapsrik og effektiv og jeg har aldri opplevd noen smerter hos ham. Han er også veldig hyggelig å være hos. Han fikset skår i tennene som andre tannleger ikke klarte å fikse permanent.