Stian Solli Kanestrøm

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Stian Solli Kanestrøm er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Stian Solli Kanestrøm

Det beste tannlegesenteret jeg har vært på!

Klinikk: Dentales Tannklinikk Aker Brygge Skrevet

Stian kurerte tannlegeskrekken min. Han har et fantastisk team med seg, som alltid har en blid og vennlig stemme når man ringer. Når man kommer innom, er det imøtekommende, kjente ansikter der som alltid har en varm hånd å holde i når tårene spruter, og et smil på lur. Stian er en hyggelig og dyktig tannlege med moderne utstyr, og kunst i taket. Jeg har anbefalt han til flere av mine venner og bekjente, og dette er vår familietannlege. Jeg har vært pasient hos Stian i 8 år.

Det er dyrt å gå til tannlegen. Men jeg vet at jeg kan beholde tennene mine friske og fine, jeg kan ringe på dagen å få time raskt ved akutte situasjoner, og det er uten unntak høyt kvalifiserte og veldig trivelig tannhelsepersonell som ivaretar og kjenner tennene mine. Det kjennes trygt og er faktisk verdt hver eneste krone.

Beste Tannlegen

Klinikk: Dentales Tannklinikk Aker Brygge Skrevet

Kurerte tannlegeskrekken min, og bytter han nok aldri ut.

Kanskje det er noe dyrere enn ellers? det vet jeg ikke, men er uansett verdt hver krone. Glimrende Ide å ha kunst i taket når en ligger i stolen og gaper - så har en noe å se på. Topp utstyr, god atmosfære og rett og slett en sjeldent hyggelig tannlege som passer grundig på tennene mine.

Pusse råd, forklarer, er også personlig og husker igjen kundene sine. Flott tannlege som jeg gladelig anbefaler videre på det varmeste