Stian Solli Kanestrøm

Grundingen 6 0250 Oslo

Siste vurderinger av Stian Solli Kanestrøm

Kvalitetstannlege

Klinikk: Dentales Tannklinikk Aker Brygge Skrevet

Jeg har tidligere være pasient hos flere tannleger, men var dessverre ikke spesielt fornøyd med noen av disse. En kollega av meg foreslo i den forbindelse at jeg tok kontakt med Dentales tannklinikk på Aker Brygge, og det viste seg for meg å være et lykketreff.
Har nå benyttet denne klinikken i flere år og jeg er veldig fornøyd med behandlingsopplegget her. De har det nyeste utstyret, samt høyt kvalifisert, og sjeldent hyggelig og imøtekommende personale.
Måtte for noe tid tilbake operere bort en tann, og da snakker vi kirurgi! Stian og hans assistent Tina tok seg imidlertid av dette på en særdeles kompetent og smertefri måte (et superteam)!
Kontorets utmerkede kompetanse og profesjonalitet synliggjøres imidlertid mht. alle former for behandling. Man har bla. en egen tannpleier (som jeg innkalles til hvert år), og det er alltid mulighet for "nødtimer" nesten på dagen.
Dette er følgelig et tannlegekontor som jeg varmt kan anbefale.
Nevnes kan også den sentrale beliggenheten, kun to minutters gange fra trikkeholdeplassen på Aker Brygge.

Genuint opptatt av å hjelpe mennesker

Klinikk: Dentales Tannklinikk Aker Brygge Skrevet

Jeg har en lang historie med Stian ,og hans høyre hånd på kontoret -Tina (tok 1-3 år før han og Tina fikk meg til å tørre å gå igjennom behandlingen) De forstod raskt (ikke at det var vanskelig å forstå) at jeg hadde ekstrem tannlege skrekk, og var fra dag en helt utrolige mot meg! Pga. at det hadde gått så langt at jeg manglet en tann, og etter flere år med tannsmerter som kom og gikk pga. hull så turte jeg ikke smile (pga stygge tenner) , så kom det til et pukt der jeg måtte ha hjelp , men turte ikke, mannen min ringte Stian, og jeg ble tilbudt til å møte assistenten hans kun for å ta en kopp kaffe (DE ER VIRKELIG GENUINT OPPTATT AV Å HJLPE MENNESKER) Jeg turte tilslutt å ta en kaffe alene med Stian, og etter den kaffekoppen klarte jeg å ta mot til meg og nå etter ca 4 mnd har jeg for første gang i mitt voksne liv null hull og alt er fikset -og det hadde jeg aldri trodd jeg skulle oppleve. Stian så jeg hadde krav til å få støtte fra Helfo til noe av behandlingen, og det tok han seg av og søkte for meg. De har konkurransedyktige priser , og det nyeste utstyret, men personligheten Stian har er unik. Kan ikke få fullrost den mannen nok, og heller ikke Tina som alltid holder meg i hånden og motiverer meg.
Dette er det beste alternativet til alle som har tannlegeskrekk, og for de som vil ha den beste (stian er perfeksjonist

Dyrt og midt på treet

Klinikk: Dentales Tannklinikk Aker Brygge Skrevet

Jeg har i og for seg ikke noe vondt å si om dette senteret eller Kanestrøm, men det koster mer enn det smaker. Eller for å si det slik; Man går derfra med en vond smak i munnen (av penger?)

Det beste tannlegesenteret jeg har vært på!

Klinikk: Dentales Tannklinikk Aker Brygge Skrevet

Stian kurerte tannlegeskrekken min. Han har et fantastisk team med seg, som alltid har en blid og vennlig stemme når man ringer. Når man kommer innom, er det imøtekommende, kjente ansikter der som alltid har en varm hånd å holde i når tårene spruter, og et smil på lur. Stian er en hyggelig og dyktig tannlege med moderne utstyr, og kunst i taket. Jeg har anbefalt han til flere av mine venner og bekjente, og dette er vår familietannlege. Jeg har vært pasient hos Stian i 8 år.

Det er dyrt å gå til tannlegen. Men jeg vet at jeg kan beholde tennene mine friske og fine, jeg kan ringe på dagen å få time raskt ved akutte situasjoner, og det er uten unntak høyt kvalifiserte og veldig trivelig tannhelsepersonell som ivaretar og kjenner tennene mine. Det kjennes trygt og er faktisk verdt hver eneste krone.

Beste Tannlegen

Klinikk: Dentales Tannklinikk Aker Brygge Skrevet

Kurerte tannlegeskrekken min, og bytter han nok aldri ut.

Kanskje det er noe dyrere enn ellers? det vet jeg ikke, men er uansett verdt hver krone. Glimrende Ide å ha kunst i taket når en ligger i stolen og gaper - så har en noe å se på. Topp utstyr, god atmosfære og rett og slett en sjeldent hyggelig tannlege som passer grundig på tennene mine.

Pusse råd, forklarer, er også personlig og husker igjen kundene sine. Flott tannlege som jeg gladelig anbefaler videre på det varmeste