Stian Solli Kanestrøm

Stian Solli Kanestrøm er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Stian Solli Kanestrøm

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Oris Dental Aker Brygge Skrevet

Profesjonell og kunnskapsrik. Bruker god tid på pasienten og beskriver godt ulike alternativer. Prismessig imponerende når en tar hensyn til at de har moderne og nytt utstyr samt sentral lokasjon. En av de beste tannlegene jeg har vært hos. Anbefales på det sterkeste.

Serviceinnstilt og dyktig tannlege

Klinikk: Dentales Tannklinikk Aker Brygge Skrevet

Blid, hyggelig og dyktig tannlege. I tillegg er han svært serviceinnstilt, og det virker som han strekker seg langt for å gjøre pasientene sine fornøyde. Har selv fått ham anbefalt, og kommer defintivt til å anbefale ham videre til andre.

Kvalitetstannlege

Klinikk: Dentales Tannklinikk Aker Brygge Skrevet

Jeg har tidligere være pasient hos flere tannleger, men var dessverre ikke spesielt fornøyd med noen av disse. En kollega av meg foreslo i den forbindelse at jeg tok kontakt med Dentales tannklinikk på Aker Brygge, og det viste seg for meg å være et lykketreff.
Har nå benyttet denne klinikken i flere år og jeg er veldig fornøyd med behandlingsopplegget her. De har det nyeste utstyret, samt høyt kvalifisert, og sjeldent hyggelig og imøtekommende personale.
Måtte for noe tid tilbake operere bort en tann, og da snakker vi kirurgi! Stian og hans assistent Tina tok seg imidlertid av dette på en særdeles kompetent og smertefri måte (et superteam)!
Kontorets utmerkede kompetanse og profesjonalitet synliggjøres imidlertid mht. alle former for behandling. Man har bla. en egen tannpleier (som jeg innkalles til hvert år), og det er alltid mulighet for "nødtimer" nesten på dagen.
Dette er følgelig et tannlegekontor som jeg varmt kan anbefale.
Nevnes kan også den sentrale beliggenheten, kun to minutters gange fra trikkeholdeplassen på Aker Brygge.

Genuint opptatt av å hjelpe mennesker

Klinikk: Dentales Tannklinikk Aker Brygge Skrevet

Jeg har en lang historie med Stian ,og hans høyre hånd på kontoret -Tina (tok 1-3 år før han og Tina fikk meg til å tørre å gå igjennom behandlingen) De forstod raskt (ikke at det var vanskelig å forstå) at jeg hadde ekstrem tannlege skrekk, og var fra dag en helt utrolige mot meg! Pga. at det hadde gått så langt at jeg manglet en tann, og etter flere år med tannsmerter som kom og gikk pga. hull så turte jeg ikke smile (pga stygge tenner) , så kom det til et pukt der jeg måtte ha hjelp , men turte ikke, mannen min ringte Stian, og jeg ble tilbudt til å møte assistenten hans kun for å ta en kopp kaffe (DE ER VIRKELIG GENUINT OPPTATT AV Å HJLPE MENNESKER) Jeg turte tilslutt å ta en kaffe alene med Stian, og etter den kaffekoppen klarte jeg å ta mot til meg og nå etter ca 4 mnd har jeg for første gang i mitt voksne liv null hull og alt er fikset -og det hadde jeg aldri trodd jeg skulle oppleve. Stian så jeg hadde krav til å få støtte fra Helfo til noe av behandlingen, og det tok han seg av og søkte for meg. De har konkurransedyktige priser , og det nyeste utstyret, men personligheten Stian har er unik. Kan ikke få fullrost den mannen nok, og heller ikke Tina som alltid holder meg i hånden og motiverer meg.
Dette er det beste alternativet til alle som har tannlegeskrekk, og for de som vil ha den beste (stian er perfeksjonist

Dyrt og midt på treet

Klinikk: Dentales Tannklinikk Aker Brygge Skrevet

Jeg har i og for seg ikke noe vondt å si om dette senteret eller Kanestrøm, men det koster mer enn det smaker. Eller for å si det slik; Man går derfra med en vond smak i munnen (av penger?)