Chenxiao Li

Oslo Tannlegevakt og Medisinsk Senter

2013

Oslo Tannlegevakt og Medisinsk Senter Prisliste

Oslo Tannlegevakt og Medisinsk Senter Telefonnummer22 68 22 6822 68 22 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kongensgt. 15 0153 Oslo
Chenxiao Li er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Chenxiao Li

Veldig dyktig tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegevakt og Medisinsk Senter Skrevet

Chenxiao Li er en veldig dyktig og behagelig tannlege. I mitt tilfelle valgte hun å prøve en fylling i stedet for rotfylling. Hun gav ingen garantier at resultatet ville bli bra, da pga måten hullet satt i tanna, var utfordringen å få fyllingen til å sitte og bli tett. Nå har det gått 9-10 måneder og fyllingen sitter og jeg har ingen ubehag. Takk for at du valgte denne løsning, som var mindre plagsom og også en god del rimligere enn rotfylling.

Dyktig og hjelpevillig tannlege.

Klinikk: Oslo Tannlegevakt og Medisinsk Senter Skrevet

Det skal sies jeg har en liten tannlegeskrekk, men Chen er en såpass rolig og hyggelig person som fikk meg til å glemme alt. Han forklarer at det er en løsning til problemet uansett, og den skal vi finne og den skal, gagne oss begge.

A trust worthy dentist

Klinikk: Oslo Tannlegevakt og Medisinsk Senter Skrevet

Ms.Li shows her great patience and responsible working manner during my operation. She is able to fix the problem with her extraordinary expertise.
A fabulous lady!

Hun er kjemmpegod

Klinikk: Oslo Tannlegevakt og Medisinsk Senter Skrevet

Hun er flink. Hun hjepte meg mye. Det er lett å finne klinikken. Også hun er snill.
Klinikken er still.