Yvonne Jahren Foss

Yvonne Jahren Foss er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Yvonne Jahren Foss

Fantastisk

Klinikk: Yvonne J.Foss Skrevet

Hensynsfull og nøyaktig, følte meg veldig godt ivaretatt. Tydelig på pris og hva ting koster, noe som oppleves svært forutsigbart og oversiktlig. Veldig hyggelig og dyktig tannlege som jeg stoler på og kommer til å gå til for evig tid.

FANTASISK TANNLEGE!

Klinikk: Yvonne J.Foss Skrevet

Dyktig, blid, profesjonell og veldig flink til å forklare hva hun gjør, og svært sensitiv til pasientens behov, smerte eller ønske om pause! Hun gjør en tannlege time til noe å se frem til!!

Dyktig og trygg

Klinikk: Tannlegene i Torshovgata Skrevet

Yvonne er faglig svært dyktig. Hun får meg trygg og rolig, til tross for lett tannlegeskrekk. Jeg føler at jeg blir sett og hørt, og blir fulgt opp når det er noe ut over det normale.

Superflink!

Klinikk: Tannlegene i Torshovgata Skrevet

Føler meg alltid trygg i tannlegestolen til Yvonne! Du merker at hun kan det hun gjør, dyktig faglig sett. God og lett å kommunisere med og. Er det noe akutt som må gjøres raskt får hun deg alltid inn litt før. Kommer ikke til å bytte tannlege!

Kjempeflink tannlege

Klinikk: Tannlegene i Torshovgata Skrevet

Yvonne kan trygt anbefales. Hun er nøyaktig, flink, blid og hyggelig. Jeg har aldri fått unødvendig vondt når jeg har gått hit og føler meg godt tatt vare på. Hun klarte også å presse meg inn i tidsplanen da jeg hadde tannverk og store smerter. Hun forklarer også underveis og svarer på alle spørsmål man måtte ha. Man føler seg i trygge hender hos Yvonne!