Pål Orve Dahl

Autorisasjon (1980)

Pål Orve Dahl er tannlege i Nordre Follo

Siste vurderinger av Pål Orve Dahl

Pål O Dahl- den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Tannlege1Ski Skrevet

Pål O Dahl er en trygg, kunnskapsrik og flott tannlege. Han har sterk faglig integritet og er klar og tydelig på hva han mener det er nødvendig å behandle.

Flere i familien har benyttet seg av hans kompetanse, og alle har vi vært og er strålende fornøyd med ham.

Jeg føler meg godt ivaretatt og møter svært god serviceinnstilling hos alle ansatte på Tannlege senteret i Åsenveien 1.

En fantastisk tannlege

Klinikk: Tannlege1Ski Skrevet

Har gått hos Pål i 30 år. Alltid blid, og omtenksom.
Tannlegeskrekken forsvant ved andre besøk.

En utrolig flott tannlege

Klinikk: Tannlege1Ski Skrevet

Jeg har en mild form for tannlegeskrekk, men føler meg veldig godt ivaretatt av tannlege Dahl! Han er rolig, han snakker med deg underveis og informerer steg for steg hva som skjer, slik at du unngår å få noen ubehagelige overraskelser i stolen! Ikke minst virker han å være faglig oppdatert, og det er rent og ryddig rundt ham. En tannlege jeg på det sterkeste vil anbefale!
De på kontoret er også utrolig imøtekommende og hyggelige!

Flink

Klinikk: Tannlege1Ski Skrevet

Rask, flink og trivelig. Følger med i tiden. Jeg er alltid trygg på at han sjekker grundig tennene mine. Det er også veldig rent og fint rundt om på ved stolen. På den måten vet jeg hygienen er på topp.

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Tannlege1Ski Skrevet

Familiens tannlege i snart 30 år. Meget behagelig og rolig. Fremstår som faglig flink, inngir trygghet og tillitt. Anbefales på det varmeste.