Pål Orve Dahl

Tannlegene i Åsenveien 1 Ski

1980

Tannlegene i Åsenveien 1 Ski Prisliste

Tannlegene i Åsenveien 1 Ski Telefonnummer64 87 28 1564 87 28 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Åsenveien 1 1400 Ski
Pål Orve Dahl er tannlege i Ski

Siste vurderinger av Pål Orve Dahl

En utrolig flott tannlege

Klinikk: Tannlegene i Åsenveien 1 Ski Skrevet

Jeg har en mild form for tannlegeskrekk, men føler meg veldig godt ivaretatt av tannlege Dahl! Han er rolig, han snakker med deg underveis og informerer steg for steg hva som skjer, slik at du unngår å få noen ubehagelige overraskelser i stolen! Ikke minst virker han å være faglig oppdatert, og det er rent og ryddig rundt ham. En tannlege jeg på det sterkeste vil anbefale!
De på kontoret er også utrolig imøtekommende og hyggelige!

Flink

Klinikk: Tannlegene i Åsenveien 1 Ski Skrevet

Rask, flink og trivelig. Følger med i tiden. Jeg er alltid trygg på at han sjekker grundig tennene mine. Det er også veldig rent og fint rundt om på ved stolen. På den måten vet jeg hygienen er på topp.

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Tannlegene i Åsenveien 1 Ski Skrevet

Familiens tannlege i snart 30 år. Meget behagelig og rolig. Fremstår som faglig flink, inngir trygghet og tillitt. Anbefales på det varmeste.

en stresset tannlege

Klinikk: Tannlegene i Åsenveien 1 Ski Skrevet

Under mine 4-5 besøk hos denne tannlegen har jeg hvertfall 3 ganger blitt vist videre til kollegaene hans, fordi han rett og slett ikke hadde tid. Han skryter alltid av at disse er flinke, men når du sitter der med en blødning ved visdomstanna begynner du å lure.