Profilbilde av tannlege Terje Solheim

Terje Solheim

Profilbilde av tannlege Terje Solheim

Om

Terje har sin tannlegeutdannelse fra Universitetet i Bergen. Han har lang og bred erfaring og har et stort engasjement for tannhelse og tannlegeyrket.

Terje kan utføre alt av allmenn tannbehandling. Han har spesialkompetanse i implantatprotetikk og kan tilby behandling med snorkeskinne.

Terje er blid og hyggelig og har løpende dialog med pasienter både før og underveis i behandlingen for å forklare hva som skal skje.

Han har et nært samarbeid med spesialister innen alle fagområder og kan hjelpe pasienter å komme til rett spesialist dersom det er behov.

Autorisasjon (1982)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Terje Solheim er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Terje Solheim

Fantastisk

Klinikk: Tannlege Solheim Heimdal Skrevet

Ønsket Terje Solheim som tannlege men fikk Trine M. Nilsen, kunne ikke bli mer fornøyd ! Anbefales :)

Meget dyktig

Klinikk: Tannlege Solheim Heimdal Skrevet

Jeg har tannleggeskrekk, og kom gråtende inn på tannlegekontoret første gang jeg traff Terje. Jeg forklarte min situasjon, og følte meg svært godt ivaretatt hos han. Har tar seg god tid, spøker og skaper en trygg atmosfære. Forklarer hele veien hva han gjør og hvorfor. Mannen innbyr til tillit og trygghet. Har veldig mange traumatiske erfaringer med skoletannlegen, minner om å både bli holdt fast i tannlegestolen og få skjenn for at jeg ikke tok godt nok vare på tennene mine. Solheim dømmer aldri, han konstanterer fakta og gir råd ift videre behandling. Har anbefalt han videre til flere ;)

Meget dyktig

Klinikk: Tannlege Solheim Heimdal Skrevet

Dyktig og du vet at i varetatt på best mulig måte. Tannbehanlingen og personbehandling er topp!! Man blir her informert om hvilken behandlingen som bør gjøres, og det ha alltid vært gjort et ypperlig arbeid.

Førsteklasses tannlege

Klinikk: Tannlege Solheim Heimdal Skrevet

Fantastisk tannlege og menneske. Faglig helt på topp og utrolig flink med mennesker generelt

Byens beste?

Klinikk: Tannlege Solheim Heimdal Skrevet

Blid og hyggelig med like god humor som faglig dyktighet. Ser ut til å være flink til å oppdatere seg og ta i bruk nye behandlingsmetoder og utstyr.
Kurerte også min tannlegeskrekk.