Ragna Iden

Ragna Iden er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Ragna Iden

Trygg og flink tannlege!

Klinikk: Tannlegesenteret i Kløverhuset Skrevet

Jeg har hatt noen negative opplevelser hos tannleger tidligere, og har derfor vært veldig engstelig for å oppsøke tannlege på nytt. Har gått til Ragna og fått behandling flere ganger det siste året, og nå er jeg ikke redd lenger. Hun er så rolig og betryggende. Flink til å forklare hva hun gjør, uten at det blir for mye mas og for komplisert.

Hun er absolutt en tannlege jeg anbefaler 100%.

Kan sitt fag.Trygg og tillitsskapende. Lang erfaring.

Klinikk: Tannlegesenteret i Kløverhuset Skrevet

Har i løpet av de siste årene gått til denne tannlegen og fått en total oppgradering av mine tenner. Behandlingen har gått aldeles fantastisk, og mine før nedslitte og delvis feilstilte tenner er nå erstattet av et pent og symmetrisk tannsett. Fantastisk tannlege og assistent. Anbefaler denne tannlegen til deg som ønsker den beste behandling og resultat.

Trygg, effektiv og behagelig!

Klinikk: Tannlegesenteret i Kløverhuset Skrevet

Har fått hjelp med et problem flere tannleger tidligere ikke har funnet ut av. Takk for super behandling! Anbefales!

En glede å gå til tannlegen.

Klinikk: Tannlegesenteret i Kløverhuset Skrevet

En utrolig hyggelig opplevelse hos Ragna Iden. Både Ragna og de snille hjelperne gjør besøket til en glede, med smil og latter.Effektivt og godt arbeid. Gir informasjon om hva hun mener bør fikses, og hva det vil koste (omtrent). Så kan du selv avgjøre mengden av behandling.
Anbefales på det varmeste.

God behandling med et godt humør!

Klinikk: Tannlegesenteret i Kløverhuset Skrevet

Jeg har alltid slitt med tannlegeskrekk og har derfor ikke orket å gå til tannlegen på en lang stund!
Tusen takk for den gode mottakelsen jeg fikk!
I tillegg slipper jeg å være redd for regningen, da jeg også fikk vite at trygden vil dekke utgiftene!

Hilsen en superfornøyd pasient!