1978

Strandgaten 15, Kløverhuset 5013 Bergen
Tlf: 401 08 756 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ragna Iden er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Ragna Iden

Beste tannlegen! Perfekt om du har tannlegeskrekk.

Klinikk: Ragna Iden Skrevet

Jeg har slitt med tannlegeskrekk i mange år, etter feilbehandling hos skoletannlege. Jeg begynte hos Ragna Iden, og hun har totalt kurert min tannlegeskrekk! Hun er flink og forsiktig, og forklarer alt hun gjør. Hun passer også på å hele tiden sjekke at ingenting gjør vondt, og at jeg har det bra. Veldig koselig og omtenksom.
Anbefales!

Faglig dyktig og en flott person

Klinikk: Ragna Iden Skrevet

En veldig flink tannlege. Omtenksom, humoristisk og hyggelig. Tannklinikken har en hyggelig og avslappet atmosfære. Serviceinnstilt og dyktig tannlege. Veldig tillitsvekkende. Anbefales på det varmeste!

fantastisk tannlege

Klinikk: Ragna Iden Skrevet

fikset hele munnen min for halvannet år siden fantastisk flink og behagelig tannlege kan anbefales for alle,spesiellt hvis du tannlegeskrekk .

Behagelig og dyktig

Klinikk: Ragna Iden Skrevet

Veldig behagelig behandling, serviceinnstilt, stiller opp på fritiden, alltid tilgjengelig på telefon.Virker faglig oppdatert, deltar mye på faglige kurs og møter. God omgangstone med assistenten. Alltid pent utført arbeid, ingen plager eller komplikasjoner i ettertid.

Verdens beste tannlege i hele verden

Finnes ingen bedre tannlege
Viser omsorg
Er flink og dyktig
Ragna har en beroligende efekt på mennesker med tannlege skrekk
Verdens beste tannlege i hele verden

Trygg og flink tannlege!

Klinikk: Ragna Iden Skrevet

Jeg har hatt noen negative opplevelser hos tannleger tidligere, og har derfor vært veldig engstelig for å oppsøke tannlege på nytt. Har gått til Ragna og fått behandling flere ganger det siste året, og nå er jeg ikke redd lenger. Hun er så rolig og betryggende. Flink til å forklare hva hun gjør, uten at det blir for mye mas og for komplisert.

Hun er absolutt en tannlege jeg anbefaler 100%.

Kan sitt fag.Trygg og tillitsskapende. Lang erfaring.

Klinikk: Ragna Iden Skrevet

Har i løpet av de siste årene gått til denne tannlegen og fått en total oppgradering av mine tenner. Behandlingen har gått aldeles fantastisk, og mine før nedslitte og delvis feilstilte tenner er nå erstattet av et pent og symmetrisk tannsett. Fantastisk tannlege og assistent. Anbefaler denne tannlegen til deg som ønsker den beste behandling og resultat.

Trygg, effektiv og behagelig!

Klinikk: Ragna Iden Skrevet

Har fått hjelp med et problem flere tannleger tidligere ikke har funnet ut av. Takk for super behandling! Anbefales!

En glede å gå til tannlegen.

Klinikk: Ragna Iden Skrevet

En utrolig hyggelig opplevelse hos Ragna Iden. Både Ragna og de snille hjelperne gjør besøket til en glede, med smil og latter.Effektivt og godt arbeid. Gir informasjon om hva hun mener bør fikses, og hva det vil koste (omtrent). Så kan du selv avgjøre mengden av behandling.
Anbefales på det varmeste.

God behandling med et godt humør!

Klinikk: Ragna Iden Skrevet

Jeg har alltid slitt med tannlegeskrekk og har derfor ikke orket å gå til tannlegen på en lang stund!
Tusen takk for den gode mottakelsen jeg fikk!
I tillegg slipper jeg å være redd for regningen, da jeg også fikk vite at trygden vil dekke utgiftene!

Hilsen en superfornøyd pasient!