Bjørn Wilhelm Dymbe

Bjørn Wilhelm Dymbe er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Bjørn Wilhelm Dymbe

BEST I BYEN!

Heia Bjørn!
God, snill, flink, rimelig.
Jeg har tannlegeskrekk, men føler meg alltid trygg hos Bjørn.
Har tidligere fått inntrykk av at mange tannleger prøver å lure deg med å si at du behøver ditt og datt, og kanskje har et hull mer enn du egentlig har, men ikke Bjørn.
Anbefales på det varmeste

Kurerte min tannlegeskrekk

Klinikk: Bjørn Dymbe Skrevet

Har kviet meg i mange år for å få fikset en ødelagt tann. Smertene ble til slutt så store at jeg måtte dra. Dro til Bjørn som er veldig flink, rolig og rimelig i pris.

Veldig bra tannlege

Klinikk: Bjørn Dymbe Skrevet

Veldig god og rolig tannlege. En hyggelig mann som kan sine saker. Han er veldig flink til å forklare hva han skal gjøre, hvorfor han gjør det osv. noe som kan roe en nervøs pasient. Også veldig flink til smalltalk slik at du nesten glemmer at du er hos tannlegen. Kan heller ikke klage så mye på prisen i forhold til andre tannleger. Anbefales!

Kjempehyggelig og flink.a

Klinikk: Bjørn Dymbe Skrevet

Har gått hos han i flere 10talls år. Aldri vært misfornøyd. Jeg har nærmest tannlegeskrekk, men han er så rolig og behagelig og forteller meg hele tiden hva han skal gjør - om det kommer til å gjøre vondt osv. Så jeg blir så avslappet som det er mulig i den situasjonen. Kan anbefales. Har ingen planer om å bytte.

Fantastisk tannlege.

Klinikk: Bjørn Dymbe Skrevet

Flink, behagelig, rimelig og skaffer deg rask time. Hva mer kan man forlange? Bytter ham aldri ut frivillig. Kjenner meg veldig trygg på at jeg får riktig behandling til riktig pris. Det er ingen selvfølge hos tannleger.