Bjarne Andreas Iversen

Bjarne Andreas Iversen er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Bjarne Andreas Iversen

Meget dyktig tannlege

Klinikk: Tannhelseklinikken Tromoso Skrevet

Har benyttet Bjarne i mange år og er alltid fornøyd med behandlingen. Bjarne er dessverre i ferd med å trekke seg litt mer tilbake, men heldigvis er Åshild fortsatt på jobb og fortsetter å utføre et bra arbeide.

Super tannlege.

Klinikk: Tannhelseklinikken Tromoso Skrevet

Har en tannsykdom og har blitt tatt godt vare på av Bjarne. Er superfornøyd med service og hans behagelige vesen.

Faglig dyktig, hyggelig og oppdatert tannlege

Klinikk: Bai Tannhelseklinikken AS Skrevet

Bjarne har vært min tannlege helt siden han etablerte egen praksis. Han har skiftet ut gamle amalgam fyllinger og fulgt meg opp gjennom årlige besøk over mange år. Mine erfaringer er udelt positive. Gode faglige vurderinger ligger alltid til grunn før han har behandlet meg, og jeg har alltid blitt orientert om alternativer med anledning til å velge selv. Ved komplikasjoner er Bjarne alltid imøtekommende og opptatt av deg som pasient og kjapp til å fikse ev. problemer.

Den beste tannlege!

Klinikk: Tannhelseklinikken Tromoso Skrevet

Bjarne har reparert tennene mine mange ganger. Hver gang fornøyd når jeg forlater tannlegestolen. Fjernet amalgam, rotfyllinger, tanntrekk, fjernet betennelse e.l. i tannrot. God behandling som gjør hverdagen bedre! Fin behandling av tannpleier også! Overrasket over hvor flinke folk kan være!

Faglig dyktig, nøyaktig, hyggelig

Klinikk: Bai Tannhelseklinikken AS Skrevet

Bjarne er dyktig. Hans lange erfaring i kombinasjon med faglig interesse gjør at pasienten er i særdeles trygge hender i stolen hans.
Bjarne er alltid presis og har en faglig dyktig assistent og tannpleier på klinikken.